Specjalista ds. wsparcia sprzedaży (e‑Zdrowie)
Numer referencyjny: SWS/eZ
Branża e-Zdrowie daje nieograniczone możliwości rozwoju nie tylko, dla osób związanych z IT (programistów, architektów systemów informatycznych, specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa), ale także dla specjalistów ds. sprzedaży, konsultantów czy analityków.
Interesujesz się zagadnieniami z zakresu telemedycyny? Chcesz zobaczyć, jak wygląda początek nowego projektu? Nie boisz się wyzwań? Jeśli tak, to świetnie się składa!
W Comarch startujemy z nowym projektem. Staramy się, by rozwiązania dla telemedycyny nie były jedynie futurystyczną wizją, a stały się normalnością. Jeśli chcesz razem z nami być odpowiedzialnym za powstanie innowacyjnej platformy telemedycznej, nie czekaj! Sprawdź szczegóły oferty i dołącz do nas!
PROFIL PRACOWNIKA- Wykształcenie wyższe
- Podstawowa wiedza z zakresu marketingu, sprzedaży, obsługi klienta w kanałach cyfrowych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum C1
- Umiejętność analizy danych, wyszukiwania informacji
TWOJE ZADANIA - Wsparcie zespołu marketingowego i sprzedażowego w procesach sprzedażowych
- Obsługa umów
- Wsparcie obsługi klientów od strony umów
DLA CIEBIE - Współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
- Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w rywalizacjach sportowych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
- Ciekawe zadania związane z najnowszymi technologiami i rozwiązania IT
- Szansa nauki od najlepszych - w Comarch pracuje wielu specjalistów