Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.
Blog

TOP 5 artykułów opublikowanych w 2020 roku

Na drewnianym stole leży książka, a obok niej laptop i filiżanka. Na książce leżą okulary.

W minionym roku kolejny raz na naszym blogu pojawiła się spora liczba artykułów tworzonych przez doświadczonych specjalistów. Jak zwykle dostarczane przez nas treści nie ograniczały się tylko do mocno technicznych tematów. Staraliśmy się także poruszać takie tematy, które przybliżą Wam branżę IT, wyjaśnią dotąd niezrozumiałe pojęcia, ułatwią codzienne funkcjonowanie i pomogą stać się lepszym pracownikiem lub managerem.

Spośród wszystkich publikacji postanowiliśmy wybrać 5 artykułów opublikowanych w 2020 roku, które cieszyły się wśród Was największą popularnością.

Najpopularniejsze artykuły opublikowane w 2020 roku

1. Różnice osobowościowe w procesie komunikacji

Jeśli zagłębimy się w relacje interpersonalne i procesy komunikacji, zarówno te w życiu prywatnym, jak i zawodowym, zauważymy, że jednym z największych wyzwań są problemy z komunikacją. A te mogą przybierać wszelakie formy. Często słyszymy o pojawiających się nieporozumieniach, zauważamy różnice w sposobie komunikowania się członków zespołu czy odbieraniu komunikatów niezgodnych z intencją rozmówcy. Nie powinniśmy tego problemu bagatelizować.

Czym w takim razie właściwie są preferencje osobowościowe i dlaczego warto o nich wiedzieć w kontekście komunikacyjnym? Jak sprawić, aby nasz proces komunikowania się z innymi był skuteczniejszy? Odpowiedzi znajdziecie w tym artykule. >>

2. Feedback ma znaczenie, czyli o potędze informacji zwrotnej

Feedback to nieodłączny element naszego życia codziennego. Dostajemy go nie tylko w pracy, ale też w sytuacjach prywatnych. Jednak na polu zawodowym odgrywa on bardzo istotną rolę. Dobrze przekazana informacja zwrotna, nawet jeśli negatywna, potrafi zdziałać cuda i zmotywować pracownika. Często wystarczy zaledwie kilka kroków do tego, aby obie strony były zadowolone z informacji zwrotnej. Warto pamiętać o tym, aby do każdego pracownika podejść indywidualnie, bo wiele zależy od danej sytuacji.

Czy można w ogóle przygotować taki uniwersalny schemat? Jakie znaczenie ma feedback w budowaniu relacji pracodawca-pracownik? Co zrobić, gdy musimy udzielić negatywnej oceny pracy? O tym, jak przekazywać pracownikowi informację zwrotną, opowiada Klaudia Mazur - HR Business Partner w Comarch. >>

3. Czym jest BSS i jak ważną rolę odgrywa w branży IT?

Dlaczego Skandynawia jest idealnym miejscem pracy? Jak dużym wsparciem dla biznesu jest Business support system? W jakich krajach mają szansę pracować przyszli członkowie zespołu Comarch BSS? Odpowiedzi poszukaliśmy u samego źródła. O swoich podróżach, obserwacjach i aktualnych projektach opowiedział Tomasz Staszek, Head of BSS Consulting w Coamrch. >>

4. Czym różni się Frontend od Backendu i kim jest Frontend Developer?

Pochodzący z Wielkiej Brytanii autor książek i specjalista z dziedziny architektury oprogramowania - Martin Fowler mawia: “Każdy głupiec może napisać kod zrozumiały dla komputera. Dobrzy programiści potrafią stworzyć kod zrozumiały dla ludzi”. W tym artykule staramy się zrozumiałym językiem przybliżyć Wam, na czym polega praca Frontend Developera i czym różni się Frontend od Backendu. >>

5. Jak efektywnie zarządzać czasem? 5 wskazówek dla opornych

Jeżeli pytanie „Masz wolną chwilkę” wywołuje u Ciebie irytację, przerażenie i gęsią skórkę, a na samą myśl o tonie nieprzeczytanych maili czujesz stres to znak, że musisz to przeczytać. Być może to dobry moment, by poznać 5 tajników efektywnego zarządzania czasem. Przygotowane przez nas w tym artykule techniki są proste i możliwe do wdrożenia już dziś! >>

Jeżeli któryś z artykułów szczególnie Wam się podobał lub macie ciekawy temat, który chcielibyście, żeby znalazł się na naszym blogu - dajcie znać w komentarzach.

Dodaj komentarz

      Adres e-mail nie zostanie opublikowany
            Komentarze
            (0)

              Najczęściej czytane w kategorii Praca w IT