Specjalista ds. szkoleń
Numer referencyjny: SS/U
Jeżeli zawsze chciałeś, by Twoja praca zawodowa łączyła bezpośredni kontakt z ludźmi, zadania analityczne oraz podróże służbowe – specjalista ds. szkoleń to stanowisko szyte na miarę dla Ciebie. Do Twoich zadań należeć będzie przygotowanie i prowadzenie wieloosobowych szkoleń z obsługi oprogramowania lojalnościowego oraz wsparcie klienta w konfiguracji oprogramowania.
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe (mile widziane: w zakresie nauk ścisłych, technicznych lub językowych)
- Język angielski na poziomie bardzo dobrym
- Umiejętność tworzenia i przeprowadzania wieloosobowych szkoleń w języku angielskim
- Komunikatywność oraz łatwość w przekazywaniu wiedzy
- Analityczne myślenie oraz zdolność do pracy w zespole
- Umiejętność definiowania i kreatywnego rozwiązywania problemów
- Dyspozycyjność do podróży służbowych
- Mile widziana znajomość:
- Innych języków obcych, np. niemieckiego lub hiszpańskiego
- Zagadnień informatycznych, tematyki programów lojalnościowych i marketingowych
TWOJE ZADANIA- Kontakt z klientami w celu przygotowania programów szkoleniowych
- Opracowywanie specyfiki i programu szkoleń
- Przeprowadzanie szkoleń w siedzibie klienta w ramach realizacji projektów informatycznych
- Przygotowywanie zestawów instrukcji użytkownika
- Przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych
- Uczestnictwo w procesie wdrożeniowym systemów informatycznych
- Wsparcie techniczne i merytoryczne dla klientów
- Konfiguracja systemu i reagowanie na zapytania użytkowników po stronie klienta
DLA CIEBIE
- Udział w ciekawych projektach międzynarodowych realizowanych dla największych i najbardziej rozpoznawalnych marek na całym świecie
- Nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje
- Praca w młodym, a zarazem doświadczonym zespole, nastawionym na dzielenie się wiedzą
- Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny