Specjalista ds. social media i public relations
Numer referencyjny: SSM/U
Jeśli świat mediów społecznościowych nie ma przed Tobą tajemnic, masz doświadczenie w obszarze prowadzenia działań na różnych platformach społecznościowych oraz działań PR, w pracy najbardziej lubisz komunikację i budowanie relacji, a do tego świetnie porozumiewasz się i piszesz po angielsku to zaaplikuj do nas już dzisiaj!
Czeka na Ciebie świetny zespół, własne miejsce w biurze z możliwością pracy zdalnej oraz pełna wyzwań praca w międzynarodowym środowisku.
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie zawodowe w dziale PR lub pokrewnych obszarach
- Doświadczenie w budowaniu i utrzymywaniu relacji z przedstawicielami mediów
- Doświadczenie w zarządzaniu profilami firmowymi na platformach społecznościowych
- Doskonała znajomość języka angielskiego (zarówno w mowie jak i piśmie)
- Kreatywność i lekkie pióro - doświadczenie w pisaniu atrakcyjnych treści (artykułów, komunikatów prasowych i innych materiałów) oraz znajomość zasad copywritingu
- Umiejętność wdrażania oryginalnych kampanii PR
- Umiejętność analizy danych i raportowania efektywności działań PR oraz wyciągania wniosków
- Aktualna wiedza na temat trendów w mediach społecznościowych
- Pozytywne podejście do wyzwań i zdolność do pracy pod presją czasu
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej
TWOJE ZADANIA
- Opracowywanie planu działania na platformach społecznościowych zgodnie z celami biznesowymi firmy
- Utrzymywanie i aktywne zarządzanie wybranymi profilami firmy na różnych platformach (np. LinkedIn, X)
- Opracowywanie kreatywnych treści, które przyciągną uwagę grupy docelowej
- Planowanie harmonogramu publikacji i dostosowywanie go do aktualnych trendów i wydarzeń
- Aktualizacja i rozwój bazy mediów (szczególnie na rynkach zagranicznych)
- Tworzenie atrakcyjnych materiałów prasowych, artykułów, komunikatów i innych treści
- Współpraca z innymi zespołami w zakresie produkcji treści na potrzeby PR
- Koordynowanie komunikacji wewnątrz organizacji
- Budowa i utrzymywanie relacji z przedstawicielami mediów
- Monitorowanie i analiza skuteczności działań PR
- Nawiązywanie i utrzymywanie partnerstw z innymi organizacjami
- Koordynacja współpracy z firmami analitycznymi (certyfikacja Analysts Relations)
- Koordynowanie udziału w konkursach branżowych
DLA CIEBIE
- Udział w ciekawych, międzynarodowych projektach
- Praca, która umożliwia codzienny kontakt z językiem angielskim
- Elastyczne godziny pracy w modelu pracy hybrydowej (2 dni w tygodniu zdalnie)
- Nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje
- Możliwość udziału w szkoleniach i konferencjach branżowych dopasowanych do preferowanej ścieżki kariery
- Samodzielne stanowisko z możliwością realizacji własnych pomysłów
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
- Kameralne, kilkuosobowe pokoje, brak gorących biurek
- Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking