Specjalista ds. marketingu automation (sektor finansowy)
Numer referencyjny: SMA/F
Czy wiesz, że już ponad 2,5 miliona klientów korzysta z naszego oprogramowania dla bankowości korporacyjnej? A dzięki naszym systemom, co miesiąc obliczanych jest ponad 200 tys. składek ubezpieczeniowych? Codziennie zapewniamy też wsparcie w zakresie bezpieczeństwa danych i chronimy przed cyberoszustwami.
Jesteśmy zespołem tworzącym marketing dla sektora Finanse Bankowość, Ubezpieczenia. Wiemy, że na sukces składa się wiele czynników. Cenimy pracę zespołową, jednocześnie doceniając indywidualność. Chętnie dzielimy się wiedzą i szkolimy. Wspieramy społeczności lokalne, aktywnie spędzamy czas wolny i realizujemy nasze pasje. Jeśli zależy Ci na pracy w zgranym zespole oraz nowych wyzwaniach zawodowych - dołącz do nas jako Specjalista ds. marketingu automation!
Poszukujemy osoby, która posiada doświadczenie w pracy w marketingu, zna narzędzia CRM oraz jest otwarta na poznawanie nowych rozwiązań. Jeśli do tego płynnie posługujesz się j. angielskim, potrafisz pracować samodzielnie, ale chętnie też łączysz siły w teamie – nasza oferta jest właśnie dla Ciebie! Zobacz, jak się u nas pracuje i dołącz do naszego zespołu!
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie w pracy przy projektach związanych z marketingiem
- Znajomość
- narzędzi CRM i do wspomagania automatyzacji działań marketingowych (wskazane doświadczenie w pracy z aplikacją Mautic)
- pakietu MS Office (Word, Excel, Powerpoint)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację
- Aktywne zainteresowanie marketingiem, komunikacją oraz social mediami
- Umiejętność sprawnego odnajdywania informacji w Internecie
- Lekkie pióro oraz umiejętność tworzenia treści
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Umiejętność pracy w zespole
TWOJE ZADANIA
- Skuteczne prowadzenie projektów zmierzających do znaczących zmian w aktualnym kształcie komunikacji z klientem
- Projektowanie i wdrażanie wieloetapowych kampanii scoringowych, w oparciu o marketing automation
- Optymalizacja kampanii - segmentacja, przeprowadzanie testów A/B, ich analiza i wyciąganie wniosków
- Obsługa zapytań generowanych w systemach CRM i marketing automation
- Współpraca z działem sprzedaży
- Analiza skuteczności istniejących ścieżek automatyzacji oraz kampanii
DLA CIEBIE
- Samodzielne stanowisko z możliwością realizacji własnych pomysłów
- Udział w ciekawych, międzynarodowych projektach
- Stabilne zatrudnienie
- Nowe wyzwania, wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje
- Praca w doświadczonym zespole, nastawionym na dzielenie się wiedzą
- Możliwość udziału w szkoleniach
- Elastyczne godziny pracy
- Możliwość pracy hybrydowej, po okresie wdrożenia
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
- Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin
- Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking