Szukaj ofert

Specjalista ds. marketing automation

Kraków
Numer referencyjny: SM/F

Szukasz rozwoju w zakresie marketingu internetowego? Interesuje Cię obszar automatyzacji działań marketingowych? Świetnie! Mamy dla Ciebie idealną propozycję! Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. marketing automation.

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w pracy przy projektach związanych z marketingiem
  • Znajomość narzędzi CRM i do wspomagania automatyzacji działań marketingowych
  • Aktywne zainteresowanie marketingiem, komunikacją lub social mediami
  • Język angielski na poziomie bardzo dobrym
  • Umiejętność sprawnego odnajdywania informacji w Internecie
  • "Lekkie pióro"
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

TWOJE ZADANIA

  • Skuteczne prowadzenie projektów zmierzających do znaczących zmian w aktualnym kształcie komunikacji z klientem
  • Projektowanie i wdrażanie wieloetapowych kampanii scoringowych w oparciu o marketing automation
  • Optymalizacja kampanii - segmentacja, przeprowadzanie testów A/B, ich analiza i wyciąganie wniosków
  • Obsługa zapytań generowanych w systemach CRM i marketing automation
  • Współpraca z działem sprzedaży
  • Analiza skuteczności istniejących ścieżek automatyzacji oraz kampanii

DLA CIEBIE

  • Samodzielne stanowisko z możliwością realizacji własnych pomysłów
  • Współpraca z doświadczonymi specjalistami
  • Nowe wyzwania, rozwój zawodowy
  • Prywatna opieka medyczna w nowoczesnej placówce, zlokalizowanej w bezpośrednim sąsiedztwie miejsca pracy (również dla członków rodziny)
  • Hybrydowy tryb pracy
  • Przyjazna przestrzeń pracy – kameralny pokój
  • Umowa o pracę i stabilne zatrudnienie
  • Indywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleń
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, którzy do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking

Zobacz podobne oferty

Etapy procesu rekrutacyjnego