Wykształcenie wyższe telekomunikacyjne, informatyczne lub pokrewne
Umiejętność rozwiązywania incydentów zgodnie z metodologią ITIL
Znajomość:
języka angielskiego
zasad pracy relacyjnych baz danych, języka SQL
oprogramowania Microsoft Office
Umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy w zespole
Doświadczenie w projektowaniu obiektowym
TWOJE ZADANIA
Obsługa zgłoszeń serwisowych dotyczących incydentów zgłaszanych przez działy administrujące systemami informatycznymi Comarch pracującymi u klientów
Analiza i rozwiazywanie problemów technicznych związanych z ww. zgłoszeniami oraz ścisła współpraca z działem produkcyjno-rozwojowym (R&D)
Utrzymanie i rozwój narzędzi wykorzystywanych w procesie utrzymania systemów informatycznych Comarch
Prace rozwojowe służące dostosowaniu ww. systemów do bieżących wymagań klientów
DLA CIEBIE
Różnorodne i ambitne projekty o charakterze międzynarodowym
Współpraca z najlepszymi specjalistami w sektorze telekomunikacyjnym
Praktyczne uczestnictwo w wytwarzaniu oprogramowania w metodyce AGILE / SCRUM
Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności (np. Mundial Comarch, Comarch ONrun/ONbike)
Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
Bezpośrednio na naszym kampusie: na centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna, z basenem i siłownią, stołówka
Kameralne pokoje, brak gorących biurek (znajdziesz miejsce na paprotkę czy swój ulubiony kubek)
Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin, a także wejściówki na lodowisko