Powrót do listy

Konsultant IT (druga linia wsparcia)

Numer referencyjny: KW/T
Kraków

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe telekomunikacyjne, informatyczne lub pokrewne
  • Umiejętność rozwiązywania incydentów zgodnie z metodologią ITIL
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Znajomość zasad pracy relacyjnych baz danych, języka SQL
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy w zespole
  • Znajomość oprogramowania Microsoft Office
  • Praktyczna znajomość zagadnień projektowania obiektowego

Zakres obowiązków:

  • Obsługa zgłoszeń serwisowych dotyczących incydentów zgłaszanych przez działy administrujące systemami informatycznymi Comarch pracującymi u klientów
  • Analiza i rozwiazywanie problemów technicznych związanych z ww. zgłoszeniami oraz ścisła współpraca z działem produkcyjno-rozwojowym (R&D)
  • Utrzymanie i rozwój narzędzi wykorzystywanych w procesie utrzymania systemów informatycznych Comarch 
  • Prace rozwojowe służące dostosowaniu ww. systemów do bieżących wymagań klientów

Nasza oferta:

  • Różnorodne i ambitne projekty o charakterze międzynarodowym
  • Współpraca z najlepszymi specjalistami w sektorze Telekomunikacyjnym
  • Praktyczne uczestnictwo w wytwarzaniu oprogramowania w metodyce AGILE / SCRUM
  • Prywatna opieka medyczna, karnet na rozwój pasji sportowych
  • Pakiet szkoleń technicznych oraz miękkich, certyfikacje, konferencje
  • Kontakt z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami IT
  • Możliwość dynamicznego rozwoju kariery w wybranym profilu zawodowym
  • Wysokiej jakości narzędzia pracy
  • Długofalowa współpraca i atrakcyjne warunki finansowe zależne od Twoich kwalifikacji
Aplikuj

Korzystasz z wersji mobilnej?
Zostaw nam swojego maila, klikając w przycisk poniżej – wyślemy Ci przypomnienie o tej ofercie.

Jestem zainteresowany
×

KONSULTANT IT (DRUGA LINIA WSPARCIA)

Zostaw swój e-mail.

Wyślemy Ci przypomnienie o tej ofercie.

*
email success icon

Przepraszamy wystąpił błąd

Powrót do strony głównej