Szukaj ofert

Ta oferta jest już nieaktualna.
Zobacz podobne oferty

Konsultant Helpdesk

Kraków
Numer referencyjny: KH/A

PROFIL PRACOWNIKA

  • Studia wyższe (preferowane kierunki techniczne i ścisłe,
    również studenci ostatnich lat)
  • Znajomość:
    • Zagadnień sieci LAN/WLAN
    • Budowy sprzętu komputerowego
    • Systemów operacyjnych rodziny Windows (7/8/10/ Multipoint 2011)/ Linux (Ubuntu)
  • Dociekliwość, samodzielność, dokładność i krytyczne podejście do problemów
  • Prawo jazdy kategorii B

TWOJE ZADANIA

  • Obsługa programów pocztowych oraz systemów zgłoszeniowych
  • Kontakt telefoniczny z klientem biznesowym
  • Ewidencja zgłoszeń serwisowych
  • Tworzenie dokumentacji, procedur i raportów
  • Praca w trybie dwuzmianowym

DLA CIEBIE

  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności (np. Mundial Comarch, Comarch ONrun/ONbike)
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: na centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna, z basenem i siłownią, stołówka
  • Kameralne pokoje, brak gorących biurek (znajdziesz miejsce na paprotkę czy swój ulubiony kubek)
  • Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin, a także wejściówki na lodowisko

#comarch