Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Ta oferta jest już nieaktualna.
Zobacz podobne oferty

Konsultant ds. rozwiązań biznesowych (UK/Skandynawia/kraje bałtyckie)

Numer referencyjny: KKB/U
Lokalizacje:
Warszawa
Doświadczenie:
Regular, Senior

Comarch Loyalty Marketing Cloud jest postrzegany jako najlepszy system swojej klasy na świecie! Korzystają z niego największe globalne marki takie jakie jak: ExxonMobil, British Airways, Costa Coffe, Auchan, Etihad Airways czy British Petroleum (BP). Przez ostatnie 20 lat zbudowaliśmy solidny, wielomilionowy biznes docierając bezpośrednio do klientów z całego świata. Chcesz być jego częścią? Dołącz do nas już dziś!

Do zespołu konsultingu produktowego (Pre-sales) poszukujemy osoby, która skupi się na obsłudze rynków UK, Skandynawii, Finlandii oraz Litwy, Łotwy i Estonii.

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe
  • 3-5 lat doświadczenia w pracy w konsultingu IT lub w pracy z klientem (np. menedżer klienta, konsultant ds. sprzedaży)
  • Dogłębna wiedza i zrozumienie praktyk marketingowych na rynkach konsumenckich, marketingu lojalnościowego oraz wykorzystanie
    Unique Selling Points
  • Zorientowanie na najnowsze trendy marketingowe
  • Gotowość oraz dyspozycyjność do zagranicznych podróży służbowych
  • Umiejętność:
    • argumentowania oraz mówienia językiem korzyści
    • przygotowywania oraz wygłaszania prezentacji
    • pracy pod presją czasu i dotrzymywania terminów
    • analitycznego myślenia
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz zorientowanie na klienta
  • Nastawienie na rozwiązywanie problemów
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy

TWOJE ZADANIA

  • Identyfikacja, zarządzanie i adresowanie potrzeb klientów korporacyjnych w zakresie nowoczesnego marketingu, lojalności i zaangażowania klientów
  • Definiowanie wymagań IT w oparciu o cele i wymagania biznesowe (funkcjonalne)
  • Planowanie, przygotowywanie i przeprowadzanie prezentacji produktów dla klientów przy wsparciu zespołu sprzedaży
  • Przygotowywanie ofert we współpracy z innymi działami globalnej struktury Comarch (m.in. sprzedaż, R&D, wdrożenia, wsparcie itp.) oraz negocjowanie zawieranych umów.
  • Współpraca z zespołem produktowym w celu rozwoju innowacyjności produktów

DLA CIEBIE

  • Aktywne uczestnictwo w projektach transformacji cyfrowej wśród liderów na rynku
  • Współpraca z globalnymi markami i doświadczonymi profesjonalistami
  • Elastyczne godziny pracy
  • Praca w systemie hybrydowym (po okresie wdrożenia)
  • Brak dress code’u
  • Międzynarodowe środowisko pracy
  • Przyjazna atmosfera
  • Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny

Praca w IT w Warszawie