Konsultant asysty technicznej – sektor Usługi
Numer referencyjny: KAT/U
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko konsultanta asysty technicznej. Jeśli posiadasz wiedzę z zakresu podstaw działania systemów klient-serwer, znasz podstawy działania sieci komputerowych i umiesz pracować w konsoli systemu Linux, to koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą.
Jako konsultant asysty technicznej będziesz świadczyć pracę w zespole tzw. pierwszej linii wsparcia (Service Desk), monitorować infrastrukturę sieciową oraz aplikacje i serwery. W zakresie Twoich obowiązków będzie obsługa zgłoszeń, reakcja serwisowa zgodnie z instrukcjami stanowiskowymi oraz kontakt z innymi inżynierami Comarch, partnerami technicznymi, podwykonawcami, operatorami telekomunikacyjnymi oraz klientami.
Jeśli zależy Ci na rozwoju osobistym i pogłębieniu kompetencji – to aplikuj już dziś!
Chcesz dowiedzieć się więcej o pracy konsultanta? Przeczytaj artykuł na naszym blogu i poznaj tematy poruszane na rozmowie kwalifikacyjnej na to stanowisko tutaj.
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe (mile widziani studenci ostatnich lat)
- Swobodna komunikacja w języku angielskim (min. B2)
- Znajomość podstawowych zagadnień związanych z budową sieci LAN/WAN
- Rozumienie podstaw działania:
- relacyjnych baz danych
- usług WWW (Apache, Tomcat, architektura klient-serwer itp.)
- Umiejętność pracy w środowisku Linux, w wierszu poleceń
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym
- Zdolności analityczne
- Umiejętność pracy w zespole
- Wysoka kultura osobista
- Profesjonalne podejście do obowiązków – odpowiedzialność, rzetelność, terminowość, zachowywanie ustalonych standardów jakości, proaktywność
- Dodatkowymi atutami będą:
- znajomość podstaw bezpieczeństwa w IT (prewencja, detekcja, rodzaje zagrożeń i ich skutki)
- umiejętność tworzenia skryptów automatyzujących pracę (np. w Bash, Perl, Python itp.)
TWOJE ZADANIA
- Kontakty z klientami, operatorami, dostawcami i inżynierami na pierwszej linii wsparcia
- Monitorowanie infrastruktury sieciowej oraz serwerowej
- Analiza alertów, rejestracja zgłoszeń
- Obsługa incydentów i zgłoszeń
- Reakcja na notyfikacje mailowe, diagnostyka i restart procesów
- Praca zgodnie z wytycznymi z instrukcji operacyjnych
DLA CIEBIE
- Nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje
- Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz wiele ścieżek rozwoju zawodowego
- Kontakt z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami IT oraz współpraca z doświadczonymi specjalistami
- Długofalowa współpraca i atrakcyjne warunki finansowe dopasowane do doświadczenia oraz umiejętności
- Praca w systemie hybrydowym
- Elastyczne godziny pracy
- Brak dress code'u
- Praca w młodym, a zarazem doświadczonym zespole, nastawionym na dzielenie się wiedzą
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
- Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka