Konsultant asysty technicznej
Numer referencyjny: KAT/U
Nasz zespół realizuje zadania z zakresu tzw. utrzymania serwerów, sieci komputerowych i urządzeń sieciowych. Sam proces monitorowania tej infrastruktury mamy zautomatyzowany, ale zapewnienie reakcji serwisowej w przypadku pojawienia się awarii będzie już… po Twojej stronie. Ale nie martw się! Będziesz mieć do dyspozycji wszelkie niezbędne narzędzia, instrukcje oraz nieograniczony dostęp do naszej Bazy Wiedzy. W przypadku trudniejszych incydentów, będziesz mieć również wsparcie inżynierów z innych zespołów (również tych spoza Comarch).
By rozpocząć pracę u nas, nie musisz mieć doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku – ale jeśli będziesz je mieć, będzie ono mile widziane. Z uwagi na to, że obsługujemy międzynarodowe projekty, niezbędna jest znajomość języka angielskiego, na poziomie umożliwiającym konwersację. Znajomość podstaw działania sieci komputerowych oraz umiejętność pracy w konsoli Linux też będzie niezbędna, aby szybko wdrożyć się do codziennych obowiązków. Mając te podstawy, reszty już Cię nauczymy!
Jeśli zależy Ci na rozwoju osobistym i pogłębieniu kompetencji – to aplikuj już dziś!
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe (mile widziani studenci ostatnich lat)
- Swobodna komunikacja w języku angielskim (poziom min. B2)
- Znajomość podstawowych zagadnień związanych z budową sieci LAN/WAN
- Rozumienie podstaw działania: relacyjnych baz danych oraz usług WWW (Apache, Tomcat, architektura klient-serwer itp.)
- Umiejętność pracy w środowisku Linux, w wierszu poleceń
- Gotowość do pracy według ustalonego grafiku
- Zdolności analityczne, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista
- Profesjonalne podejście do obowiązków – odpowiedzialność, rzetelność, terminowość, zachowywanie ustalonych standardów jakości, proaktywność
- Dodatkowymi atutami będą:
- znajomość podstaw bezpieczeństwa w IT (prewencja, detekcja, rodzaje zagrożeń i ich skutki)
- umiejętność tworzenia skryptów automatyzujących pracę (np. w Bash, Perl, Python itp.)
- znajomość podstaw budowy zapytań SQL
TWOJE ZADANIA
- Kontakty z klientami, operatorami, dostawcami i inżynierami z innych linii wsparcia
- Monitorowanie infrastruktury sieciowej oraz serwerowej
- Analiza alertów, rejestracja zgłoszeń
- Obsługa incydentów i zgłoszeń
- Reakcja na notyfikacje mailowe, diagnostyka i restart procesów
- Praca zgodnie z wytycznymi z instrukcji operacyjnych
DLA CIEBIE
- Nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje
- Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz wiele ścieżek rozwoju zawodowego
- Kontakt z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami IT oraz współpraca z doświadczonymi specjalistami
- Długofalowa współpraca i atrakcyjne warunki finansowe dopasowane do doświadczenia oraz umiejętności
- Praca w młodym, a zarazem doświadczonym zespole, nastawionym na dzielenie się wiedzą
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
- Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
- Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem - naziemny i podziemny parking