Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Inżynier systemowy (sektor finansowy)

Numer referencyjny: IS/F
Lokalizacje:
Kraków, Gdańsk, Poznań
Doświadczenie:
Regular, Senior

Posiadasz doświadczenie w obszarze administracji systemami IT? Zależy Ci na pogłębieniu kompetencji, a do tego chcesz poznać aplikacje stosowane w branży bankowej czy ubezpieczeniowej? Dołącz do naszego zespołu! Na co dzień pracujemy z systemami bankowości elektronicznej, faktoringu czy ubezpieczeń naszego autorstwa. Jako inżynier systemowy będziesz pracować w zespole 1 i 2 linii wsparcia (Service Desk), monitorować działanie aplikacji i serwerów oraz rozwiązywać bieżące problemy z systemami, pozostając w kontakcie z innymi inżynierami Comarch, partnerami technicznymi oraz klientami.

Brzmi ciekawie? Aplikuj już dziś i dołącz do naszego zespołu!

PROFIL PRACOWNIKA:

  • Wykształcenie wyższe o profilu informatycznym, ekonomicznym lub matematycznym (mile widziani również studenci ostatnich lat)
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku inżyniera systemowego lub w obszarze administracji systemami IT będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość:
    • środowisk Linux/ Unix
    • systemów monitoringu (np. Nagios, Grafana)
  • Wiedza z zakresu konfiguracji i administracji:
    • serwerów WWW (Apache Tomcat)
    • baz danych (Oracle, PostgreSQL, MongoDB, ElasticSearch)
    • serwerów aplikacyjnych (JBOSS, WildFly)
  • Znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym regularne, codzienne kontakty (mile widziana również znajomość języka francuskiego lub niemieckiego)
  • Gotowość do pracy według ustalonego grafiku (grafik uwzględnia system pracy klienta zagranicznego)
  • Chęć poszerzania wiedzy technologicznej
  • Samodzielność i zaangażowanie
  • Dodatkowo mile widziane, jeśli:
    • znasz obsługę JIRA, Confluence
    • posiadasz umiejętność konfiguracji sieci
    • posiadasz doświadczenie w wirtualizacji Vmware
    • znasz produkty bankowe lub ubezpieczeniowe

TWOJE ZADANIA

  • Obsługa zgłoszeń w ramach 1 i 2 linii wsparcia
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów
  • Bezpośrednia komunikacja z klientami z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi (również w języku angielskim)
  • Wykonywanie specjalistycznych usług technologicznych (migracje, upgrady, rekonfiguracje)
  • Tworzenie bazy wiedzy oraz procedur postępowania
  • Współpraca z zespołem programistów, dostarczanie potrzebnych danych

DLA CIEBIE

  • Praca w międzynarodowym zespole, z największymi klientami z branży bankowej i ubezpieczeniowej
  • Możliwość pracy z najnowszymi i różnorodnymi technologiami
  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz możliwość certyfikacji (RH, IBM, Oracle, Google, MS)
  • Wiele ścieżek rozwoju zawodowego
  • Długofalowa współpraca i atrakcyjne warunki finansowe, dopasowane do doświadczenia oraz umiejętności
  • Elastyczny czas pracy według ustalonego grafiku
  • Możliwość pracy w trybie hybrydowym, po okresie wdrożenia
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
  • Kameralne pokoje, brak gorących biurek (znajdziesz miejsce na paprotkę czy swój ulubiony kubek)

Zajrzyj na nasz blog

Zobacz podobne oferty

Etapy procesu rekrutacyjnego