Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Customer Success Manager - ERP

Numer referencyjny: CSM/E
Lokalizacje:
Kraków, Gdańsk, Katowice, Lublin, Poznań, Warszawa, Wrocław
Doświadczenie:
Regular, Senior

Jeśli pasjonuje Cię praca z klientem, potrafisz budować trwałe relacje biznesowe i chcesz mieć realny wpływ na sukces firm korzystających z systemów ERP – dołącz do zespołu Customer Success w Comarch.

Twoim celem będzie zapewnienie klientom maksymalnej wartości z wdrożonych rozwiązań, wspieranie ich w codziennym użytkowaniu systemów oraz identyfikowanie możliwości dalszego rozwoju współpracy.

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne lub techniczne)
  • Doświadczenie w pracy z klientem w obszarze B2B
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • Wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne
  • Samodzielność, zaangażowanie i proaktywność
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Prawo jazdy kat. B

TWOJE ZADANIA

  • Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
  • Analiza potrzeb klienta i proponowanie nowych rozwiązań
  • Koordynacja działań mających na celu zwiększenie zaangażowania klientów w korzystanie z systemów ERP
  • Monitorowanie poziomu satysfakcji klienta i podejmowanie działań prewencyjnych
  • Identyfikowanie możliwości upsellingu i cross-sellingu

DLA CIEBIE

  • Stabilne zatrudnienie w firmie z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży IT
  • Model pracy hybrydowej po okresie wdrożenia (60% stacjonarnie, 40% zdalnie)
  • Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny oraz zniżki na dodatkowe usługi medyczne
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach
  • Szansa na rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji poprzez nowe wyzwania

Poznajmy się

Zobacz podobne oferty

Etapy procesu rekrutacyjnego