Szukaj ofert

Technical Support Consultant

Kraków
Numer referencyjny: KT/U

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe informatyczne
    (mile widziani studenci i absolwenci kierunków informatycznych)
  • Język angielski na poziomie komunikatywnym
  • Zdolności analityczne
  • Gotowość do pogłębiania wiedzy i doskonalenia umiejętności
  • Mile widziana znajomość Microsoft SQL Server

TWOJE ZADANIA

  • Rejestracja zgłoszeń od klientów anglojęzycznych
  • Udzielanie wsparcia klientom biznesowym w zakresie problemów technicznych
  • Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń

DLA CIEBIE

  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza),
    a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: na centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna, z basenem i siłownią, stołówka
  • Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin, a także wejściówki na lodowisko

Etapy procesu rekrutacyjnego

Zobacz podobne oferty

#comarch