Wykształcenie wyższe informatyczne (mile widziani studenci i absolwenci kierunków informatycznych)
Język angielski na poziomie komunikatywnym
Zdolności analityczne
Gotowość do pogłębiania wiedzy i doskonalenia umiejętności
Mile widziana znajomość Microsoft SQL Server
TWOJE ZADANIA
Rejestracja zgłoszeń od klientów anglojęzycznych
Udzielanie wsparcia klientom biznesowym w zakresie problemów technicznych
Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
DLA CIEBIE
Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
Bezpośrednio na naszym kampusie: na centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna, z basenem i siłownią, stołówka
Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin, a także wejściówki na lodowisko