Specjalista SEM
Numer referencyjny: SEM/U
Sprawnie poruszasz się po Google Analytics i Google AdWords, wiesz jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe, potrafisz wyciągać wnioski po analizie danych z odpowiednich narzędzi, myślisz nieszablonowo, a każdy nowy projekt to wyzwanie? Nie czekaj, aplikuj już dziś!
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie w zakresie prowadzenia kampanii Google AdWords
- Bardzo dobra znajomość Google Analytics
- Praktyczna wiedza o rynku reklamy internetowej
- Język angielski na poziomie zaawansowanym
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy, samodzielność, odpowiedzialność i kreatywne podejście
- Umiejętność myślenia strategicznego, analizy danych i wyciągania wniosków
- Mile widziana certyfikacja z Google AdWords i/lub Google Analytics
TWOJE ZADANIA- Planowanie i zarządzanie kampaniami SEM
- Realizacja strategii SEM dla Comarch
- Dbanie o stały rozwój z zakresu SEM oraz rynku reklamy
- Monitorowanie rynku SEM - nowe rozwiązania, działania konkurencji, nowe kierunki
- Kreatywne podejście do realizowanego zadania, w tym inspirowanie zespołu do pracy i zmian zmierzających do zwiększania efektywności prowadzonych działań
- Przygotowywanie analizy danych w oparciu o Google Analytics
DLA CIEBIE- Udział w ciekawych projektach
- Nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje
- Praca w młodym, a zarazem doświadczonym zespole, nastawionym na dzielenie się wiedzą
- Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
- Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking