Specjalista ds. wsparcia sprzedaży (systemy ERP)
Numer referencyjny: SWS/E
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne (lub studenci V roku)
- Dobra znajomość narzędzi Microsoft Word
- Mile widziane doświadczenie w kontaktach z klientem
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
TWOJE ZADANIA
- Fakturowanie produktów Comarch ERP
- Wsparcie Klientów/Partnerów Comarch
- Udział w testach aplikacji
- Realizacja działań logistycznych
DLA CIEBIE
- Inspirujące zadania w ramach współpracy z doświadczonym zespołem
- Nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje
- Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach
- Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem o międzynarodowym zasięgu
- Kameralne pokoje, brak gorących biurek (znajdziesz miejsce na paprotkę czy swój ulubiony kubek)
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny