Szukaj ofert

Specjalista ds. SEM

Kraków
Numer referencyjny: SSEM/U

Sprawnie poruszasz się po Google Analytics i Google AdWords, wiesz jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe, potrafisz wyciągać wnioski po analizie danych z odpowiednich narzędzi, myślisz nieszablonowo, a każdy nowy projekt to wyzwanie? Nie czekaj, aplikuj już dziś!

PROFIL PRACOWNIKA


  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w zakresie prowadzenia kampanii Google AdWords
  • Bardzo dobra znajomość Google Analytics
  • Praktyczna wiedza o rynku reklamy internetowej
  • Język angielski na poziomie zaawansowanym
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy, samodzielność, odpowiedzialność i kreatywne podejście
  • Umiejętność myślenia strategicznego, analizy danych i wyciągania wniosków
  • Mile widziana certyfikacja z Google AdWords i/lub Google Analytics

TWOJE ZADANIA

  • Planowanie i zarządzanie kampaniami SEM
  • Realizacja strategii SEM dla Comarch
  • Dbanie o stały rozwój z zakresu SEM oraz rynku reklamy
  • Monitorowanie rynku SEM - nowe rozwiązania, działania konkurencji, nowe kierunki
  • Kreatywne podejście do realizowanego zadania, w tym inspirowanie zespołu do pracy i zmian zmierzających do zwiększania efektywności prowadzonych działań
  • Przygotowywanie analizy danych w oparciu o Google Analytics

DLA CIEBIE

  • Udział w ciekawych projektach
  • Nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje
  • Praca w młodym, a zarazem doświadczonym zespole, nastawionym na dzielenie się wiedzą
  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking

Praca w IT w Krakowie

Zobacz podobne oferty

Etapy procesu rekrutacyjnego