Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Specjalista ds. procesu AML i Compliance (Apfino)

Numer referencyjny: SAC/FS
Lokalizacje:
Kraków, Katowice
Jesteśmy Apfino, FinTechem należącym do Grupy Kapitałowej Comarch, który stworzył nowoczesną platformę łączącą dostawców usług finansowych z użytkownikami systemów ERP. Odpowiadamy na potrzeby biznesu przedsiębiorców i pomagamy dbać o płynność finansową. Naszą misją jest upraszczanie procesów w firmach, poprzez automatyzację obsługi finansów.
W związku z rozwojem naszej platformy poszukujemy doświadczonego Specjalisty ds. procesu AML i Compliance, który stanie się kluczowym elementem zarządzania ryzykiem w sektorze finansowym naszej firmy. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za transparentność procesów finansowych oraz zgodność naszych działań z aktualnymi przepisami prawa. Interesujesz się regulacjami prawnymi dla sektora finansowego, a przestrzeganie procedur prawnych jest dla Ciebie najważniejszym aspektem pracy? Jeśli tak to znak, że czekamy właśnie na Ciebie!

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, ekonomia, bankowość i finanse)
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze AML/CFT, Compliance
  • Znajomość przepisów prawa w zakresie usług płatniczych, AML/CFT, DORA, NIS2
  • Wiedza branżowa w obszarze finansów
  • Zdolność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i samodzielnego rozwiązywania problemów
  • Dokładność i skrupulatność w wykonywaniu zadań
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne oraz umiejętność pracy w zespole
  • Chęć podnoszenia kwalifikacji i samodzielnego uczenia się
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego pozwalająca na rozumienie tekstu pisanego

TWOJE ZADANIA

  • Udział w tworzeniu i wdrażaniu polityk, procedur i procesów wewnętrznych w celu zapewnienia zgodności
  • Monitorowanie i ocena zgodności działań spółki z obowiązującymi przepisami prawa
  • Pełnienie funkcji Koordynatora AML
  • Udział w procesie KYC oraz oceny ryzyka klientów, a także w przygotowywaniu raportów z obszaru AML i Compliance
  • Obsługa zgłoszeń naruszeń prawa (whistleblowing) oraz koordynowanie zgłoszeń klientów w zakresie AML i Compliance

DLA CIEBIE

  • Bezpośredni udział w rozwoju nowoczesnej platformy dla firm z sektora finansowego
  • Stabilne zatrudnienie – za nami 30 lat pełnych sukcesu w realizacji i wdrażaniu autorskich projektów informatycznych
  • Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia)
  • Możliwość długoterminowej współpracy - nie zatrudniamy „pod jeden projekt”
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w rywalizacjach sportowych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia i well-being

Poznajmy się

Zobacz podobne oferty

Etapy procesu rekrutacyjnego