Szukaj ofert

Ta oferta jest już nieaktualna.
Zobacz podobne oferty

Service Level Manager (Telekomunikacja, OSS)

Kraków
Numer referencyjny: SLM/TO

Pracujesz od lat w branży IT, potrafisz skutecznie rozwiązywać problemy, posiadasz zdolności organizacyjne? Jeśli tak i chcesz wykorzystać swoje doświadczenie współpracując z nami na samodzielnym stanowisku managerskim to szukamy właśnie Ciebie. Szukamy osoby, która w zespole Support & Managed Services sektora Telco OSS będzie odpowiedzialna za utrzymanie wysokiego poziomu świadczonych usług w codziennej współpracy z czołowymi dostawcami sprzętu telekomunikacyjnego oraz globalnymi operatorami telekomunikacyjnymi. Nasze produkty są wdrażane na całym świecie – od Chile, przez USA, Europę i Bliski Wschód, aż po Japonię, Koreę Płd. oraz Nową Zelandię. Na stanowisku Service Level Managera będziesz miał okazję wykorzystać oraz poszerzać swoją wiedzę o systemach telekomunikacyjnych. Liczymy na Twoje zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole oraz chęć rozwiązywania problemów, z jakimi  codziennie borykają się operatorzy z wielu rejonów świata.

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe (informatyka, matematyka, ekonometria oraz pokrewne do wymienionych)
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w dziale wsparcia w branży IT
  • Znajomość metodologii ITIL
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i analityczne
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Otwartość, samo-dyscyplina, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista
  • Dodatkowymi atutami będą:wiedza z dziedziny telekomunikacja
    • znajomość drugiego języka obcego (szczególnie niemiecki, hiszpański)
    • znajomość podstaw programowania i relacyjnych baz danych 
    • znajomość Oracle Database i/lub języka PL/SQL
    • znajomość środowiska Linux 


TWOJE ZADANIA

  • Raportowanie stanu usług, statusu SLA i zdefiniowanych KPI
  • Definiowanie i weryfikowanie kryteriów akceptacji dla nowych/zmienionych usług
  • Obserwacja i analiza dostępnych informacji, aby poprzez usprawnienia i ciągłe doskonalenie podnosić poziom zadowolenia klienta ze świadczonych usług 
  • Aktywne uczestnictwo w ciągłym podnoszeniu dojrzałości usług i komfortu codziennej pracy zespołu supportowego
  • Monitorowanie i zwiększanie satysfakcji klientów z usług dostarczanych przez Comarch
  • Analiza i organizacja rozwiązywania błędów oprogramowania zgłaszanych przez pracowników działów technicznych operatorów
  • Odpowiednia priorytetyzacja zgłaszanych problemów
  • Wsparcie dla pozostałych pracowników realizujących krytyczne procesy biznesowe w imieniu klientów
  • Ścisła współpraca z działem produkcyjno-rozwojowym (R&D), z architektami oraz wsparcie dla działów sprzedaży i konsultingu
     

DLA CIEBIE

  • Zrównoważoney rozwój umiejętności technicznych i miękkich przy pracy z największymi operatorami i specjalistami z branży telekomunikacyjnej,
  • Możliwość poznania od wewnątrz działania dużych i złożonych platform OSS klasy Enterprise
  • Styczności z kulturami z różnych rejonów świata, w tym po zdobyciu niezbędnego doświadczenia możliwość wyjazdów zagranicznych do klientów,
  • Rozwój kariery w innych działach w dalszej przyszłości – R&D, wdrożeniowych, konsultingowych,
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna, z basenem i siłownią, stołówka
  • Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin, a także wejściówki na lodowisko.
  • Praca w Comarch to ponadto:
    • stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem,
    • opieka medyczna dla pracowników, a także ich rodzin,
    • indywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleń,
    • praca na pełen etat w przyjaznej atmosferze,
    • dostęp do obiektów sportowych i rekreacyjnych oraz wsparcie udziału w zawodach,
    • spotkania integracyjne, czy wspólne inicjatywy dla lokalnych społeczności (np. Mundial Comarch, Comarch ONrun/ONbike).
       





Praca w IT w Krakowie