Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Ta oferta jest już nieaktualna.
Zobacz podobne oferty

Service Level Manager (Telekomunikacja, OSS)

Numer referencyjny: SLM/TO
Lokalizacje:
Kraków, Częstochowa, Nowy Sącz
Doświadczenie:
Regular

Gdyby branża motoryzacyjna przeżywała taki rozkwit, jaki obecnie przeżywa IT i telekomunikacja, to "jeździlibyśmy" na Księżyc pojazdami, które zużywają 1 litr paliwa.

Telekomunikacja i IT to nasz obszar działania. To tutaj łączymy te dwa światy. Już dziś stykamy się z technologiami, które dla większości ludzi będą dostępne dopiero za kilka lat. Tworzymy i dostarczamy rozwiązania IT dla największych graczy na rynku telekomunikacyjnym.
Może na razie niewiele mówią Ci niektóre z nazw naszych klientów: Vodafone, Orange, British Telecom, KPN (Holandia), LGU+ (Korea Płd.), SCSK (Japonia) i Viasat (USA). A może już ich skądś znasz. To właśnie oni stoją za ogromem możliwości, do których masz dostęp przez komputer, telefon, czy tablet. To oni prowadzą badania i przygotowują dla Ciebie coraz szybsze samoorganizujące się, coraz bardziej niezawodne sieci. A my dostarczamy dla nich nowoczesne oprogramowanie do zarządzanie sieciami przyszłości. Nikt inny w Polsce tego nie robi.

Jak myślisz: która firma informatyczna z Polski uczestniczyła w dostarczeniu softu do pierwszego wdrożenia w technologii 5G na świecie? Uczestniczymy w tworzeniu tego, o czym większość nawet nie ma odwagi marzyć.

Naszą misją jest zapewnić łatwiejsze zarządzanie sieciami przyszłości. Tymi, które już są w niektórych krajach i tymi, które będą na rynku dopiero za kilka lub kilkanaście lat.
Szukamy ludzi z pasją. Jeśli to właśnie Ty jesteś jednym z nich, to dajemy Ci możliwość dołączenia do nas.
I jeszcze jedno, bo być może to dla Ciebie ważne: dajemy Ci zarówno możliwość pracy zdalnej, jak i wyjazdu do klienta do Japonii, Nowej Zelandii, czy USA. Niektórzy wybierają podróż na drugi koniec świata, za którą płaci im pracodawca, a inni zacisze własnego domu.

A Ty? Co wybierzesz?

Pamiętaj, że w życiu najbardziej żałuje się tego, czego się nie zrobiło...

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe (informatyka, matematyka, ekonometria oraz pokrewne do wymienionych)
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w dziale wsparcia w branży IT
  • Znajomość metodologii ITIL
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i analityczne
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Otwartość, samo-dyscyplina, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista
  • Dodatkowymi atutami będą:
    • wiedza z dziedziny telekomunikacja
    • znajomość drugiego języka obcego (szczególnie niemiecki, hiszpański)
    • znajomość podstaw programowania i relacyjnych baz danych 
    • znajomość Oracle Database i/lub języka PL/SQL
    • znajomość środowiska Linux 

TWOJE ZADANIA

  • Raportowanie stanu usług, statusu SLA i zdefiniowanych KPI
  • Definiowanie i weryfikowanie kryteriów akceptacji dla nowych/zmienionych usług
  • Obserwacja i analiza dostępnych informacji, aby poprzez usprawnienia i ciągłe doskonalenie podnosić poziom zadowolenia klienta ze świadczonych usług 
  • Aktywne uczestnictwo w ciągłym podnoszeniu dojrzałości usług i komfortu codziennej pracy zespołu supportowego
  • Monitorowanie i zwiększanie satysfakcji klientów z usług dostarczanych przez Comarch
  • Analiza i organizacja rozwiązywania błędów oprogramowania zgłaszanych przez pracowników działów technicznych operatorów
  • Odpowiednia priorytetyzacja zgłaszanych problemów
  • Wsparcie dla pozostałych pracowników realizujących krytyczne procesy biznesowe w imieniu klientów
  • Ścisła współpraca z działem produkcyjno-rozwojowym (R&D), z architektami oraz wsparcie dla działów sprzedaży i konsultingu 

DLA CIEBIE

  • Możliwość zwiększenia kompetencji i doświadczenia zawodowego przy współpracy z najlepszymi specjalistami w sektorze telekomunikacyjnym
  • Międzynarodowe projekty w środowisku zaangażowanych ludzi oparte na wymianie wiedzy – wsparcie doświadczonych specjalistów w okresie wdrożenia
  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji dopasowany do Twoich potrzeb rozwojowych
  • Praca w stabilnej i odpornej na globalne kryzysy branży IT
  • Elastyczne godziny pracy i praca hybrydowa po okresie wdrożenia
  • Zdobycie wiedzy merytorycznej na temat tworzenia profesjonalnego oprogramowania dla dużych operatorów telekomunikacyjnych
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia

Praca w IT w Krakowie