Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Ta oferta jest już nieaktualna.
Zobacz podobne oferty

Service Level Manager (Telekomunikacja, OSS)

Kraków, Częstochowa, Nowy Sącz
Numer referencyjny: SLM/TO

Gdyby branża motoryzacyjna przeżywała taki rozkwit, jaki obecnie przeżywa IT i telekomunikacja, to "jeździlibyśmy" na Księżyc pojazdami, które zużywają 1 litr paliwa.

Telekomunikacja i IT to nasz obszar działania. To tutaj łączymy te dwa światy. Już dziś stykamy się z technologiami, które dla większości ludzi będą dostępne dopiero za kilka lat. Tworzymy i dostarczamy rozwiązania IT dla największych graczy na rynku telekomunikacyjnym.
Może na razie niewiele mówią Ci niektóre z nazw naszych klientów: Vodafone, Orange, British Telecom, KPN (Holandia), LGU+ (Korea Płd.), SCSK (Japonia) i Viasat (USA). A może już ich skądś znasz. To właśnie oni stoją za ogromem możliwości, do których masz dostęp przez komputer, telefon, czy tablet. To oni prowadzą badania i przygotowują dla Ciebie coraz szybsze samoorganizujące się, coraz bardziej niezawodne sieci. A my dostarczamy dla nich nowoczesne oprogramowanie do zarządzanie sieciami przyszłości. Nikt inny w Polsce tego nie robi.

Jak myślisz: która firma informatyczna z Polski uczestniczyła w dostarczeniu softu do pierwszego wdrożenia w technologii 5G na świecie? Uczestniczymy w tworzeniu tego, o czym większość nawet nie ma odwagi marzyć.

Naszą misją jest zapewnić łatwiejsze zarządzanie sieciami przyszłości. Tymi, które już są w niektórych krajach i tymi, które będą na rynku dopiero za kilka lub kilkanaście lat.
Szukamy ludzi z pasją. Jeśli to właśnie Ty jesteś jednym z nich, to dajemy Ci możliwość dołączenia do nas.
I jeszcze jedno, bo być może to dla Ciebie ważne: dajemy Ci zarówno możliwość pracy zdalnej, jak i wyjazdu do klienta do Japonii, Nowej Zelandii, czy USA. Niektórzy wybierają podróż na drugi koniec świata, za którą płaci im pracodawca, a inni zacisze własnego domu.

A Ty? Co wybierzesz?

Pamiętaj, że w życiu najbardziej żałuje się tego, czego się nie zrobiło...

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe (informatyka, matematyka, ekonometria oraz pokrewne do wymienionych)
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w dziale wsparcia w branży IT
  • Znajomość metodologii ITIL
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i analityczne
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Otwartość, samo-dyscyplina, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista
  • Dodatkowymi atutami będą:
    • wiedza z dziedziny telekomunikacja
    • znajomość drugiego języka obcego (szczególnie niemiecki, hiszpański)
    • znajomość podstaw programowania i relacyjnych baz danych 
    • znajomość Oracle Database i/lub języka PL/SQL
    • znajomość środowiska Linux 

TWOJE ZADANIA

  • Raportowanie stanu usług, statusu SLA i zdefiniowanych KPI
  • Definiowanie i weryfikowanie kryteriów akceptacji dla nowych/zmienionych usług
  • Obserwacja i analiza dostępnych informacji, aby poprzez usprawnienia i ciągłe doskonalenie podnosić poziom zadowolenia klienta ze świadczonych usług 
  • Aktywne uczestnictwo w ciągłym podnoszeniu dojrzałości usług i komfortu codziennej pracy zespołu supportowego
  • Monitorowanie i zwiększanie satysfakcji klientów z usług dostarczanych przez Comarch
  • Analiza i organizacja rozwiązywania błędów oprogramowania zgłaszanych przez pracowników działów technicznych operatorów
  • Odpowiednia priorytetyzacja zgłaszanych problemów
  • Wsparcie dla pozostałych pracowników realizujących krytyczne procesy biznesowe w imieniu klientów
  • Ścisła współpraca z działem produkcyjno-rozwojowym (R&D), z architektami oraz wsparcie dla działów sprzedaży i konsultingu 

DLA CIEBIE

  • Możliwość zwiększenia kompetencji i doświadczenia zawodowego przy współpracy z najlepszymi specjalistami w sektorze telekomunikacyjnym
  • Międzynarodowe projekty w środowisku zaangażowanych ludzi oparte na wymianie wiedzy – wsparcie doświadczonych specjalistów w okresie wdrożenia
  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji dopasowany do Twoich potrzeb rozwojowych
  • Praca w stabilnej i odpornej na globalne kryzysy branży IT
  • Elastyczne godziny pracy i praca hybrydowa po okresie wdrożenia
  • Zdobycie wiedzy merytorycznej na temat tworzenia profesjonalnego oprogramowania dla dużych operatorów telekomunikacyjnych
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia

Praca w IT w Krakowie