Service Level Manager (Telekomunikacja, OSS)
Numer referencyjny: SLM/TO
Lokalizacje:
Kraków, Częstochowa, Nowy Sącz
Gdyby branża motoryzacyjna przeżywała taki rozkwit, jaki obecnie przeżywa IT i telekomunikacja, to "jeździlibyśmy" na Księżyc pojazdami, które zużywają 1 litr paliwa.
Telekomunikacja i IT to nasz obszar działania. To tutaj łączymy te dwa światy. Już dziś stykamy się z technologiami, które dla większości ludzi będą dostępne dopiero za kilka lat. Tworzymy i dostarczamy rozwiązania IT dla największych graczy na rynku telekomunikacyjnym.
Może na razie niewiele mówią Ci niektóre z nazw naszych klientów: Vodafone, Orange, British Telecom, KPN (Holandia), LGU+ (Korea Płd.), SCSK (Japonia) i Viasat (USA). A może już ich skądś znasz. To właśnie oni stoją za ogromem możliwości, do których masz dostęp przez komputer, telefon, czy tablet. To oni prowadzą badania i przygotowują dla Ciebie coraz szybsze samoorganizujące się, coraz bardziej niezawodne sieci. A my dostarczamy dla nich nowoczesne oprogramowanie do zarządzanie sieciami przyszłości. Nikt inny w Polsce tego nie robi.
Jak myślisz: która firma informatyczna z Polski uczestniczyła w dostarczeniu softu do pierwszego wdrożenia w technologii 5G na świecie? Uczestniczymy w tworzeniu tego, o czym większość nawet nie ma odwagi marzyć.
Naszą misją jest zapewnić łatwiejsze zarządzanie sieciami przyszłości. Tymi, które już są w niektórych krajach i tymi, które będą na rynku dopiero za kilka lub kilkanaście lat.
Szukamy ludzi z pasją. Jeśli to właśnie Ty jesteś jednym z nich, to dajemy Ci możliwość dołączenia do nas.
I jeszcze jedno, bo być może to dla Ciebie ważne: dajemy Ci zarówno możliwość pracy zdalnej, jak i wyjazdu do klienta do Japonii, Nowej Zelandii, czy USA. Niektórzy wybierają podróż na drugi koniec świata, za którą płaci im pracodawca, a inni zacisze własnego domu.
A Ty? Co wybierzesz?
Pamiętaj, że w życiu najbardziej żałuje się tego, czego się nie zrobiło...
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe (informatyka, matematyka, ekonometria oraz pokrewne do wymienionych)
- Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w dziale wsparcia w branży IT
- Znajomość metodologii ITIL
- Wysokie umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i analityczne
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Otwartość, samo-dyscyplina, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- Wysoka kultura osobista
- Dodatkowymi atutami będą:
- wiedza z dziedziny telekomunikacja
- znajomość drugiego języka obcego (szczególnie niemiecki, hiszpański)
- znajomość podstaw programowania i relacyjnych baz danych
- znajomość Oracle Database i/lub języka PL/SQL
- znajomość środowiska Linux
TWOJE ZADANIA
- Raportowanie stanu usług, statusu SLA i zdefiniowanych KPI
- Definiowanie i weryfikowanie kryteriów akceptacji dla nowych/zmienionych usług
- Obserwacja i analiza dostępnych informacji, aby poprzez usprawnienia i ciągłe doskonalenie podnosić poziom zadowolenia klienta ze świadczonych usług
- Aktywne uczestnictwo w ciągłym podnoszeniu dojrzałości usług i komfortu codziennej pracy zespołu supportowego
- Monitorowanie i zwiększanie satysfakcji klientów z usług dostarczanych przez Comarch
- Analiza i organizacja rozwiązywania błędów oprogramowania zgłaszanych przez pracowników działów technicznych operatorów
- Odpowiednia priorytetyzacja zgłaszanych problemów
- Wsparcie dla pozostałych pracowników realizujących krytyczne procesy biznesowe w imieniu klientów
- Ścisła współpraca z działem produkcyjno-rozwojowym (R&D), z architektami oraz wsparcie dla działów sprzedaży i konsultingu
DLA CIEBIE
- Możliwość zwiększenia kompetencji i doświadczenia zawodowego przy współpracy z najlepszymi specjalistami w sektorze telekomunikacyjnym
- Międzynarodowe projekty w środowisku zaangażowanych ludzi oparte na wymianie wiedzy – wsparcie doświadczonych specjalistów w okresie wdrożenia
- Indywidualny plan szkoleń i konferencji dopasowany do Twoich potrzeb rozwojowych
- Praca w stabilnej i odpornej na globalne kryzysy branży IT
- Elastyczne godziny pracy i praca hybrydowa po okresie wdrożenia
- Zdobycie wiedzy merytorycznej na temat tworzenia profesjonalnego oprogramowania dla dużych operatorów telekomunikacyjnych
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia