Service Desk (Oprogramowanie medyczne)
Numer referencyjny: SD/eZ
Analityczne myślenie, umiejętność pracy w zespole i sumienność to Twoje cechy rozpoznawcze? Aplikuj do nas na stanowisko Service Desk (Oprogramowanie medyczne). Do naszego zespołu poszukujemy osoby, która posiada doświadczenie w SQL, a także nie jest jej obca praca z klientem.
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Doświadczenie z zakresu relacyjnych baz danych i tworzeniu zapytań w języku SQL
- Umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów technicznych
- Wysokie zdolności interpersonalne (praca z klientem i praca w zespole)
- Doświadczenie w pracy pod presją czasu/klienta
- Wiedza z zakresu obsługi systemów Windows, MS Office
- Prawo jazdy kat. B mile widziane
- Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Wiedza z zakresu funkcjonowania systemów informatycznych do obsługi placówek służby zdrowia i rozliczeń z NFZ
TWOJE ZADANIA
- Obsługa telefoniczna i elektroniczna klienta
- Udzielanie klientom wsparcia merytorycznego i technicznego w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie użytkowanych systemów
- Koordynowanie, przyjmowanie, przekazywanie zgłoszeń do II linii wsparcia
- Pozyskiwanie dodatkowych informacji niezbędnych do rozwiązania problemu
- Przygotowywanie raportów i zestawień
- Tworzenie instrukcji stanowiskowych dla użytkowników
- Bieżąca współpraca z pozostałymi sekcjami IT
DLA CIEBIE
- Unikatowe doświadczenie tworzenia i realizacji strategii rozwoju produktów związanych z rynkiem e-health
- Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
- Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
- Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
- Ciekawe zadania związane z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami IT