Młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży (platforma marketingu lojalnościowego)
Numer referencyjny: SWS/U
Chcesz rozwinąć skrzydła w sprzedaży i marketingu? Szybko się uczysz, a do napotkanych problemów podchodzisz z ciekawością i gotowością znalezienia rozwiązania? Jeśli odpowiedź brzmi TAK, szukamy właśnie Ciebie!
Dołącz do świata Comarch Loyalty Marketing Cloud! Rośniemy szybko i budujemy obecność na kolejnych rynkach oraz sektorach. Szukamy osoby, która wesprze działy business development i konsultingu (pre-sales) w ich aktywnościach sprzedażowych. Na tym stanowisku nie są potrzebne lata doświadczenia, ale chęć nauki, rozwoju i mocne umiejętności problem-solving. Brzmi ciekawie? Aplikuj do nas już dziś!
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe
- Minimum 6 miesięcy doświadczenia (praca, staż lub praktyki) w międzynarodowym środowisku w obszarze marketing, digital marketing, data analytics lub consulting
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Bardzo dobre zdolności komunikacyjne
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Nastawienie na znajdowanie rozwiązywań problemów oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę (can-do attitude)
- Mile widziana orientacja w świecie nowych technologii i rozwiązań SaaS, w szczególności rozwiązań wspierających marketing
TWOJE ZADANIA
- Wsparcie procesów sprzedażowych i marketingowych dla Loyalty Marketing Cloud
- Wsparcie działań z zakresu Lead generation i Lead nurturing
- Tworzenie angażujących treści sprzedażowych i marketingowych
- Analiza rynku potencjalnych partnerów technologicznych oraz konkurencji
- Praca na systemie CRM
DLA CIEBIE
- Możliwość wejścia do świata globalnego IT
- Praca z zespołem odpowiadającym za rozwój jednego najlepszych rozwiązań MarTech na świecie
- Zdobycie międzynarodowego doświadczenia - praca we współpracy i na rzecz zespołów sprzedażowych rozsianych od Nowego Yorku po Bangkok
- Nieograniczone możliwości rozwoju w tym wiele ścieżek kariery, a także możliwość relokacji do oddziałów zagranicznych Comarch
- Świetna, startupowa atmosfera w zespole
- Brak dress code’u
- Elastyczne godziny pracy
- Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia)
- Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny