Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Ta oferta jest już nieaktualna.
Zobacz podobne oferty

Młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży (platforma marketingu lojalnościowego)

Numer referencyjny: SWS/U
Lokalizacje:
Kraków
Doświadczenie:
Junior, Regular

Chcesz rozwinąć skrzydła w sprzedaży i marketingu? Szybko się uczysz, a do napotkanych problemów podchodzisz z ciekawością i gotowością znalezienia rozwiązania? Jeśli odpowiedź brzmi TAK, szukamy właśnie Ciebie!

Dołącz do świata Comarch Loyalty Marketing Cloud! Rośniemy szybko i budujemy obecność na kolejnych rynkach oraz sektorach. Szukamy osoby, która wesprze działy business development i konsultingu (pre-sales) w ich aktywnościach sprzedażowych. Na tym stanowisku nie są potrzebne lata doświadczenia, ale chęć nauki, rozwoju i mocne umiejętności problem-solving. Brzmi ciekawie? Aplikuj do nas już dziś!

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 6 miesięcy doświadczenia (praca, staż lub praktyki) w międzynarodowym środowisku w obszarze marketing, digital marketing, data analytics lub consulting
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Bardzo dobre zdolności komunikacyjne
  • Zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Nastawienie na znajdowanie rozwiązywań problemów oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę (can-do attitude)
  • Mile widziana orientacja w świecie nowych technologii i rozwiązań SaaS, w szczególności rozwiązań wspierających marketing

TWOJE ZADANIA

  • Wsparcie procesów sprzedażowych i marketingowych dla Loyalty Marketing Cloud
  • Wsparcie działań z zakresu Lead generation i Lead nurturing
  • Tworzenie angażujących treści sprzedażowych i marketingowych
  • Analiza rynku potencjalnych partnerów technologicznych oraz konkurencji
  • Praca na systemie CRM

DLA CIEBIE

  • Możliwość wejścia do świata globalnego IT
  • Praca z zespołem odpowiadającym za rozwój jednego najlepszych rozwiązań MarTech na świecie 
  • Zdobycie międzynarodowego doświadczenia - praca we współpracy i na rzecz zespołów sprzedażowych rozsianych od Nowego Yorku po Bangkok
  • Nieograniczone możliwości rozwoju w tym wiele ścieżek kariery, a także możliwość relokacji do oddziałów zagranicznych Comarch
  • Świetna, startupowa atmosfera w zespole
  • Brak dress code’u
  • Elastyczne godziny pracy
  • Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia)
  • Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny

Praca w IT w Warszawie