Mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi klienta
Znajomość obsługi komputera w stopniu dobrym (MS Office, Internet, E-mail)
Samodzielność i dobra organizacja pracy własnej
Skrupulatność
Komunikatywność oraz dobra dykcja
TWOJE ZADANIA
Wsparcie techniczne i merytoryczne klientów polskich i zagranicznych (obsługa zgłoszeń mailowych i telefonicznych)
Udział w podłączeniach firm do systemu EDI
Bieżąca pomoc i szkolenia w zakresie obsługi aplikacji Comarch EDI
DLA CIEBIE
Stabilne zatrudnienie w spółce z polskim kapitałem w oparciu o umowę o pracę
Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
Darmowy dostęp do kompleksu rekreacyjnego (basen, siłownia, sauna)
Udział w realizacji międzynarodowych projektów dla firm z branży Retail / FMCG / Logistyka / Motoryzacja zgodnie z międzynarodowymi standardami
Współudział w tworzeniu nowoczesnych technologii IT do optymalizacji łańcucha dostaw
Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
Bezpośrednio na naszym kampusie: na centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna, z basenem i siłownią, stołówka
Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin