Konsultant Service Desk ze znajomością języka nideralndzkiego
Numer referencyjny: KSDN/U
PROFIL PRACOWNIKA- Wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat
- Język angielski na poziomie bardzo dobrym
- Język niderlandzki na poziomie dobrym
- Znajomość obsługi komputera w stopniu dobrym (MS Office, Internet, E-mail)
- Samodzielność i dobra organizacja pracy własnej
- Skrupulatność
- Komunikatywność oraz dobra dykcja
- Mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi klienta
TWOJE ZADANIA
- Wsparcie techniczne i merytoryczne klientów polskich i zagranicznych (obsługa zgłoszeń mailowych i telefonicznych)
- Udział w podłączeniach firm do systemu EDI
- Bieżąca pomoc i szkolenia w zakresie obsługi aplikacji Comarch EDI
DLA CIEBIE
- Stabilne zatrudnienie w spółce z polskim kapitałem w oparciu o umowę o pracę
- Udział w realizacji międzynarodowych projektów dla firm z branży Retail / FMCG / Logistyka / Motoryzacja zgodnie z międzynarodowymi standardami
- Współudział w tworzeniu nowoczesnych technologii IT do optymalizacji łańcucha dostaw
- Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
- Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
- Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
- Bezpośrednio na naszym kampusie: na centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna, z basenem i siłownią, stołówka
- Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin