Szukaj ofert

Konsultant Service Desk ze znajomością języka nideralndzkiego

Kraków
Numer referencyjny: KSDN/U
PROFIL PRACOWNIKA
  • Wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat
  • Język angielski na poziomie bardzo dobrym
  • Język niderlandzki na poziomie dobrym
  • Znajomość obsługi komputera w stopniu dobrym (MS Office, Internet, E-mail)
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy własnej
  • Skrupulatność
  • Komunikatywność oraz dobra dykcja
  • Mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi klienta

TWOJE ZADANIA

  • Wsparcie techniczne i merytoryczne klientów polskich i zagranicznych (obsługa zgłoszeń mailowych i telefonicznych)
  • Udział w podłączeniach firm do systemu EDI
  • Bieżąca pomoc i szkolenia w zakresie obsługi aplikacji Comarch EDI

DLA CIEBIE

  • Stabilne zatrudnienie w spółce z polskim kapitałem w oparciu o umowę o pracę
  • Udział w realizacji międzynarodowych projektów dla firm z branży Retail / FMCG / Logistyka / Motoryzacja zgodnie z międzynarodowymi standardami
  • Współudział w tworzeniu nowoczesnych technologii IT do optymalizacji łańcucha dostaw
  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: na centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna, z basenem i siłownią, stołówka
  • Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin

Etapy procesu rekrutacyjnego

Zobacz podobne oferty