Konsultant ds. obsługi klienta z jęz. hiszpańskim (Service Desk EDI)
Numer referencyjny: KJH/U
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe (min. licencjat lub inżynier, ew. ostatnie lata studiów)
- Język hiszpański na poziomie bardzo dobrym
- Znajomość obsługi komputera w stopniu dobrym (MS Office, Internet, e-mail)
- Komunikatywność oraz dobra dykcja
- Sumienność, skrupulatność i odpowiedzialność
- Umiejętność pracy w zespole
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub chęć jego zdobycia
TWOJE ZADANIA
- Wsparcie techniczne i merytoryczne klientów hiszpańskojęzycznych
- Komunikacja mailowa i telefoniczna
- Udział w procesie podłączeń firm do platformy Comarch EDI
(koordynacja poszczególnych podłączeń, wsparcie) - Bieżąca pomoc i szkolenia klientów w zakresie obsługi aplikacji Comarch EDI
- Identyfikacja i rejestracja zgłoszeń w systemach zgłoszeniowych
(kategoryzacja, wstępna analiza i realizacja określonej części zgłoszeń zgodnie
z wytycznymi) - Zarządzanie zgłoszeniami oraz incydentami zgodnie ze światowymi standardami IT
- Aktywna współpraca z pracownikami innych działów
DLA CIEBIE
- Udział w realizacji międzynarodowych projektów dla firm z branży
Retail / FMCG / Logistyka / Motoryzacja zgodnie z międzynarodowymi standardami - Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
- Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
- Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza),
a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking - Bezpośrednio na naszym kampusie: na centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna, z basenem i siłownią, stołówka
- Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin