Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Ta oferta jest już nieaktualna.
Zobacz podobne oferty

Oferta promowana

Konsultant asysty technicznej– sektor Usługi

Numer referencyjny: KAT/U
Lokalizacje:
Kraków
Doświadczenie:
Junior, Regular

Nasz zespół realizuje zadania z zakresu tzw. utrzymania serwerów, sieci komputerowych i urządzeń sieciowych. Sam proces monitorowania tej infrastruktury mamy zautomatyzowany, ale zapewnienie reakcji serwisowej w przypadku pojawienia się awarii będzie już… po Twojej stronie.  Ale nie martw się! Będziesz mieć do dyspozycji wszelkie niezbędne narzędzia, dedykowane instrukcje oraz nieograniczony dostęp do naszej Bazy Wiedzy. W przypadku trudniejszych incydentów, będziesz mieć również wsparcie inżynierów z innych zespołów (również tych spoza Comarch).

By rozpocząć pracę u nas, nie musisz mieć doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku – ale jeśli będziesz je mieć, będzie ono mile widziane. Z uwagi na to, że obsługujemy międzynarodowe projekty, niezbędna jest znajomość języka angielskiego, na poziomie umożliwiającym konwersację. Znajomość podstaw działania sieci komputerowych oraz umiejętność pracy w konsoli Linux też będzie niezbędna, aby szybko wdrożyć się do codziennych obowiązków. Mając te podstawy, reszty już Cię nauczymy!

Jeśli zależy Ci na rozwoju osobistym i pogłębieniu kompetencji – to aplikuj już dziś!

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe (mile widziani studenci ostatnich lat)
  • Swobodna komunikacja w języku angielskim (poziom min. B2)
  • Znajomość podstawowych zagadnień związanych z budową sieci LAN/WAN
  • Rozumienie podstaw działania:
    • relacyjnych baz danych
    • usług WWW (Apache, Tomcat, architektura klient-serwer itp.)
  • Umiejętność pracy w środowisku Linux, w wierszu poleceń
  • Gotowość do pracy na pełny etat w systemie zmianowym
  • Zdolności analityczne, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista
  • Profesjonalne podejście do obowiązków – odpowiedzialność, rzetelność, terminowość, zachowywanie ustalonych standardów jakości, proaktywność
  • Dodatkowymi atutami będą:
    • znajomość podstaw bezpieczeństwa w IT (prewencja, detekcja, rodzaje zagrożeń i ich skutki)
    • umiejętność tworzenia skryptów automatyzujących pracę (np. w Bash, Perl, Python itp.)
    • znajomość podstaw budowy zapytań SQL

TWOJE ZADANIA

  • Kontakty z klientami, operatorami, dostawcami i inżynierami z innych linii wsparcia
  • Monitorowanie infrastruktury sieciowej oraz serwerowej
  • Analiza alertów, rejestracja zgłoszeń
  • Obsługa incydentów i zgłoszeń
  • Reakcja na notyfikacje mailowe, diagnostyka i restart procesów
  • Praca zgodnie z wytycznymi z instrukcji operacyjnych

DLA CIEBIE

  • Nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje
  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz wiele ścieżek rozwoju zawodowego
  • Kontakt z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami IT oraz współpraca z doświadczonymi specjalistami
  • Długofalowa współpraca i atrakcyjne warunki finansowe dopasowane do doświadczenia oraz umiejętności
  • Praca w młodym, a zarazem doświadczonym zespole, nastawionym na dzielenie się wiedzą
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem - naziemny i podziemny parking

Praca w IT w Krakowie