Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Konsultant asysty technicznej (Finance / Service Desk)

Numer referencyjny: KAT/F
Lokalizacje:
Kraków, Gdańsk, Poznań

Czy wiesz, że 9,5 miliona kont bankowych jest obsługiwanych przez system Comarch? Ponad 2,5 miliona klientów korzysta z naszego oprogramowania dla bankowości korporacyjnej! A dzięki naszym systemom, co miesiąc obliczanych jest ponad 200 tys. składek ubezpieczeniowych.

Na co dzień pracujemy przy projektach rozwojowych dla klientów polskich jak i międzynarodowych. Budujemy i wdrażamy systemy dla czołowych banków. Wdrażamy rozwiązania wspierające działalność firm ubezpieczeniowych oraz instytucji finansowych w takich obszarach jak bankowość korporacyjna, faktoring czy SME. 

Chcesz poznać nasze topowe aplikacje? Sprawdź naszą ofertę i dołącz do zespołu I linii wsparcia (Service Desk)! Czym zajmuje się Konsultant w naszym zespole? Monitoruje działanie aplikacji oraz serwerów, obsługuje zgłoszenia klientów, prowadzi działania serwisowe oraz jest w stałym kontakcie z innymi inżynierami Comarch, partnerami technicznymi oraz klientami.

Jeśli jesteś komunikatywną osobą, masz zacięcie techniczne, a do tego możesz pochwalić się bardzo dobrą znajomością języka obcego - czekamy właśnie na Ciebie!

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe o profilu informatycznym, ekonomicznym lub matematycznym (mile widziani również studenci ostatnich lat)
  • Dobra znajomość wybranego języka obcego np. angielskiego/ francuskiego/ niemieckiego, w mowie i w piśmie, w stopniu umożliwiającym regularne, codzienne kontakty z osobami obcojęzycznymi
  • Znajomość:
    • Jira, środowiska Linux oraz dobrych praktyk ITIL
    • SQL i baz danych (np. Oracle, PostgreSQL)
    • oprogramowania Windows, Word, Excel
    • podstaw w zakresie analizy wymagań oraz pojęć związanych z IT
  • Gotowość do pracy według ustalonego grafiku (grafik uwzględnia system pracy klienta zagranicznego)
  • Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
  • Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
  • Dokładność i sumienność

TWOJE ZADANIA

  • Weryfikacja i przekazywanie zgłoszeń incydentów
  • Kontrola czasu obsługi zgłoszeń, eskalacja nieprawidłowości obsługi
  • Kontakt z klientem
  • Raportowanie
  • Przygotowywanie technicznych procedur/instrukcji
  • Testowanie różnych aplikacji i integracji
  • Tworzenie bazy wiedzy oraz procedur postępowania

DLA CIEBIE

  • Praca w międzynarodowym zespole, z największymi klientami z branży bankowej i ubezpieczeniowej
  • Możliwość pracy z najnowszymi i różnorodnymi technologiami
  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz możliwość certyfikacji (RH, IBM, Oracle, Google, MS)
  • Wiele ścieżek rozwoju zawodowego
  • Długofalowa współpraca i atrakcyjne warunki finansowe, dopasowane do doświadczenia oraz umiejętności
  • Elastyczny czas pracy według ustalonego grafiku
  • Możliwość pracy w trybie hybrydowym, po okresie wdrożenia
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
  • Kameralne pokoje, brak gorących biurek (znajdziesz miejsce na paprotkę czy swój ulubiony kubek)

Zobacz podobne oferty

Etapy procesu rekrutacyjnego