Konsultant asysty technicznej (Finance / Service Desk)
Numer referencyjny: KAT/F
Lokalizacje:
Kraków, Gdańsk, Poznań
Czy wiesz, że 9,5 miliona kont bankowych jest obsługiwanych przez system Comarch? Ponad 2,5 miliona klientów korzysta z naszego oprogramowania dla bankowości korporacyjnej! A dzięki naszym systemom, co miesiąc obliczanych jest ponad 200 tys. składek ubezpieczeniowych.
Na co dzień pracujemy przy projektach rozwojowych dla klientów polskich jak i międzynarodowych. Budujemy i wdrażamy systemy dla czołowych banków. Wdrażamy rozwiązania wspierające działalność firm ubezpieczeniowych oraz instytucji finansowych w takich obszarach jak bankowość korporacyjna, faktoring czy SME.
Chcesz poznać nasze topowe aplikacje? Sprawdź naszą ofertę i dołącz do zespołu I linii wsparcia (Service Desk)! Czym zajmuje się Konsultant w naszym zespole? Monitoruje działanie aplikacji oraz serwerów, obsługuje zgłoszenia klientów, prowadzi działania serwisowe oraz jest w stałym kontakcie z innymi inżynierami Comarch, partnerami technicznymi oraz klientami.
Jeśli jesteś komunikatywną osobą, masz zacięcie techniczne, a do tego możesz pochwalić się bardzo dobrą znajomością języka obcego - czekamy właśnie na Ciebie!
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe o profilu informatycznym, ekonomicznym lub matematycznym (mile widziani również studenci ostatnich lat)
- Dobra znajomość wybranego języka obcego np. angielskiego/ francuskiego/ niemieckiego, w mowie i w piśmie, w stopniu umożliwiającym regularne, codzienne kontakty z osobami obcojęzycznymi
- Znajomość:
- Jira, środowiska Linux oraz dobrych praktyk ITIL
- SQL i baz danych (np. Oracle, PostgreSQL)
- oprogramowania Windows, Word, Excel
- podstaw w zakresie analizy wymagań oraz pojęć związanych z IT
- Gotowość do pracy według ustalonego grafiku (grafik uwzględnia system pracy klienta zagranicznego)
- Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
- Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
- Dokładność i sumienność
TWOJE ZADANIA
- Weryfikacja i przekazywanie zgłoszeń incydentów
- Kontrola czasu obsługi zgłoszeń, eskalacja nieprawidłowości obsługi
- Kontakt z klientem
- Raportowanie
- Przygotowywanie technicznych procedur/instrukcji
- Testowanie różnych aplikacji i integracji
- Tworzenie bazy wiedzy oraz procedur postępowania
DLA CIEBIE
- Praca w międzynarodowym zespole, z największymi klientami z branży bankowej i ubezpieczeniowej
- Możliwość pracy z najnowszymi i różnorodnymi technologiami
- Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz możliwość certyfikacji (RH, IBM, Oracle, Google, MS)
- Wiele ścieżek rozwoju zawodowego
- Długofalowa współpraca i atrakcyjne warunki finansowe, dopasowane do doświadczenia oraz umiejętności
- Elastyczny czas pracy według ustalonego grafiku
- Możliwość pracy w trybie hybrydowym, po okresie wdrożenia
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
- Kameralne pokoje, brak gorących biurek (znajdziesz miejsce na paprotkę czy swój ulubiony kubek)