Konsultant asysty technicznej (2nd line support)
Numer referencyjny: SE/U
Na stanowisko Konsultanta asysty technicznej poszukujemy osoby z doświadczeniem w supporcie IT: rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami lub sprzętem komputerowym. Jeśli chcesz zdobyć doświadczenie i pracować przy rozwoju największej platformy EDI/eInvoicing w Polsce sprawdź szczegóły i aplikuj!
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: teleinformatyka, telekomunikacja, informatyka, matematyka, ekonometria oraz pokrewne do wymienionych
- Doświadczenie w pracy w zespole świadczącym usługi wsparcia klienta IT lub w zespole inżynierów systemowych
- Znajomość środowiska Linux (komendy, administracja)
- Podstawowa znajomość SQL
- Podstawowa wiedza dotycząca zagadnień związanych z sieciami komputerowymi
- Podstawowa wiedza na temat działania aplikacji webowych w modelu klient-server
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Otwartość, komunikatywność, chęć nauki i rozwoju, umiejętność pracy w zespole
TWOJE ZADANIA
- Analiza i rozwiązywanie błędów w oprogramowaniu zgłaszanych przez klienta (w tym telefoniczna komunikacja w celu wyjaśnienia problemu)
- Reagowanie na zdarzenia wykryte przez system automatycznego monitoringu utrzymywanych platform
- Ścisła współpraca z działem produkcyjno-rozwojowym (3-cia linia wsparcia - R&D)
- Weryfikacja stanu aplikacji na środowiskach produkcyjnych (daily health-check)
- Instalacja aplikacji w postaci pełnego release'u lub pojedynczych poprawek
- Korekta danych w bazie danych aplikacji poprzez skrypty SQL
- Udział w pracach zespołu DevOps
DLA CIEBIE
- Nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje w obszarze administracji systemów IT
- Praca w zespole ekspertów, kontakt z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami IT
- Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia)
- Indywidualny plan szkoleń i konferencji dopasowany do Twoich potrzeb rozwojowych
- Brak dress code’u
- Kameralne pokoje, aneksy kuchenne z kawą i herbatą
- Bezpośrednio na naszym kampusie w Krakowie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka, udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem - naziemny i podziemny parking