Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Analityk w dziale marketingu

Numer referencyjny: ADM/E
Lokalizacje:
Kraków
Doświadczenie:
Regular

Do zespołu Comarch ERP w Krakowie poszukujemy osoby na stanowisko Analityka do pomocy w planowaniu i raportowaniu działań marketingowych w oparciu o zbierane dane z systemów reklamowych, analitycznych, CRM i BI.

Jeśli chcesz rozwijać się w dynamicznym zespole marketingu w branży IT – dołącz do nas!

Profil pracownika

  • Wykształcenie wyższe
  • Umiejętności analityczne (analizowanie danych, identyfikowanie trendów i wyciąganie wniosków)
  • Zaawansowana znajomość pakietu MS Office (PowerPoint, Excel)
  • Doświadczenie w:
    • mierzeniu efektywności kampanii reklamowych online jak i offline
    • praktycznym wykorzystaniu narzędzi analitycznych ilościowych i jakościowych
  • Chęć uczenia się i otwartość na nowe narzędzia i rozwiązania
  • Umiejętności komunikacyjne
  • Dobra organizacja pracy własnej oraz ustalania priorytetów
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1
  • Mile widziana znajomość narzędzi takich jak: GA4, Mautic, HotJar, HubSpot, Looker, GTM, Power BI

Twoje zadania

  • Samodzielna analiza danych dotyczących działań marketingowych – reklamowych
  • Dbałość o jakość danych i pomoc w ich zbieraniu i wykorzystywaniu do celów poprawy efektywności działań marketingowych
  • Tworzenie raportów i rekomendacji na podstawie analizy danych w celu poprawy efektywności kampanii i optymalizacji budżetu reklamowego
  • Opracowywanie raportów dla działu marketingu, proponowanie usprawnień 
  • Przygotowywanie wizualizacji danych i raportów w formie excel i prezentacji
  • Tworzenie dashboardów analitycznych w dostępnych narzędziach
  • Wsparcie działu marketingu w planowaniu kampanii reklamowych w Internecie na podstawie analizy danych
  • Automatyzacja procesu raportowania za pomocą narzędzi analitycznych, AI i platform BI (Business Intelligence)
  • Bieżąca współpraca z osobami z zespołu marketingu w celu zrozumienia ich potrzeb i dostarczania danych wspierających podejmowanie decyzji

Dla Ciebie

  • Różnorodne projekty marketingowe
  • Wyzwania i rozwój zawodowy w obszarze badań i analiz marketingowych
  • Szereg intensywnych szkoleń produktowych
  • Stabilne zatrudnienie
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, a także stołówka
  • Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia)
  • Elastyczne godziny pracy
  • Brak dress code’u
  • Kameralne pokoje, aneksy kuchenne z kawą i herbatą
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking

Rozwijaj się w Comarch

Zobacz podobne oferty

Etapy procesu rekrutacyjnego