Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.
Blog

Pomocnicy w walce z czasem

Mężczyzna pokazuje na monitorze dane koleżance, który siedzi przy komputerze i pisze na klawiaturze

Przeczytałeś już kilka artykułów o zarządzaniu czasem, ale nadal wydaje Ci się że cenne godziny przeciekają Ci przez palce? Pamiętaj, że nie jesteś sam na polu walki. Do pomocy wezwać możesz całkiem pokaźne grono aplikacji, stworzonych tylko po to, by pomagać Ci w planowaniu i wykonywaniu codziennych zadań. Dzisiaj przyjrzymy się subiektywnie wybranej złotej piątce.

Zarządzanie czasem - Twoi sprzymierzeńcy

zarządzanie czasemEvernote – aplikacja której nie trzeba przedstawiać. Dostępna jest na wszystkich wiodących platformach. Dzięki niej masz możliwość tworzenia notatek, checklist, zapisywanie wszelkich ważnych informacji, zdjęć, filmów, dźwięków, fragmentów stron. Tak naprawdę Evernote umożliwia Ci zapisywanie i katalogowanie prawie wszystkiego, co uznasz za wartościowe, również dzięki funkcji notatek głosowych. Z tą aplikacją zaplanujesz nie tylko zadania na nadchodzący tydzień w pracy, ale też wszystkie szczegóły zbliżającego się urlopu, czy listę prezentów na święta.

zarządzanie czasemPocket – pozwoli Ci przechowywać interesujące treści. Nie musisz się odrywać od zadania w pracy, żeby przeczytać niesamowicie ciekawy artykuł. Pocket pokaże Ci wszystko w sposób bardzo intuicyjny i estetyczny., abyś w wolnej chwili wrócił do wszystkiego co wpadło Ci w oko w ciągu dnia.

zarządzanie czasemTrello – gorliwi zwolennicy twierdzą, że Trello może uporządkować wszystkie aspekty życia :) To oczywiście z przymrużeniem oka, natomiast trzeba przyznać że aplikacja jest naprawdę łatwa w użyciu i wszechstronna. Trello umożliwia szybkie tworzenie list zadań, ich katalogowanie, hierarchizowanie i udostępnianie innym osobom. Narzędzie można zsynchronizować na wielu urządzeniach, by mieć dostęp do swoich list w każdej chwili.

zarządzanie czasemWunderlist – kolejne proste w użyciu i bardzo intuicyjne narzędzie do planowania. Wunderlist doczekało się już wersji na wszystkie wiodące systemy operacyjne oraz urządzenia. Możliwe jest oczywiście ustawienie powiadomień i udostępnianie list zadań innym użytkownikom. Ciekawą funkcją tego narzędzia jest natomiast mocno rozwinięta wielopoziomowość list.

zarządzanie czasemKalendarz Google – czyli coś czego nie trzeba nikomu przedstawiać. Jeśli jakimś cudem jeszcze z niego nie korzystałeś, jak najszybciej nadrób zaległości. Docenić warto go z pewnością ze względu na intuicyjność i funkcjonalność, oraz możliwość synchronizacji z innymi urządzeniami i aplikacjami, a także kwestię łatwego udostępniania poszczególnych zadań i wydarzeń innym użytkownikom.

Opisane powyżej narzędzia to tylko subiektywnie wybrany wierzchołek z naprawdę długiej listy pomocników planowania i zarządzania czasem. Warto wypróbować kilka z nich i finalnie wybrać to najbardziej odpowiadające Twoim potrzebom. Nie pożałujesz, w bitwie o Twój czas liczy się każdy sojusznik.

Dodaj komentarz

      Adres e-mail nie zostanie opublikowany
            Komentarze
            (0)

              Najczęściej czytane w kategorii Praca w IT