Budowanie lojalności klientów a Sztuczna Inteligencja

Eksperci prześcigają się w przewidywaniach, kiedy Sztuczna Inteligencja zastąpi człowieka. Według przygotowanego przez amerykańskich badaczy raportu, pierwsze poważne zmiany zauważymy na przestrzeni 5 lat, natomiast całkowita automatyzacja ma nastąpić przed upływem 50 lat.

W artykule autorstwa Łukasza Słoniewskiego opublikowanym na portalu Crossweb znajdziecie wiele ciekawych i przydatnych informacji. Dowiecie się m.in. co o lojalności mówił Walt Disney, czym są "wirtualni asystenci", dlaczego warto inwestować w rozwój Chatbotów oraz jakie korzyści niesie za sobą szybki rozwój technologiczny.

Pełną treść artykułu znajdziecie TUTAJ!

Dodaj komentarz

      adres e-mail nie zostanie opublikowany
            Komentarze (2)
            • Ireneusz

              Customer experience staje się coraz trudniejszy, ale też o wiele ciekawszy niż kiedyś. Sztuczna inteligencja pozwoli nam zaoszczędzić sporo czasu, przynosząc przy tym wymierne efekty. Trochę to straszne, ale niesamowicie imponujące.

            • Sabina

              To niesamowite, jak szybko rozwija się AI. Jestem ciekawa jak daleko zabrnie ten rozwój w kontekście wyszukiwarki internetowej.

            Najczęściej czytane w tej kategorii