Budowanie lojalności klientów a Sztuczna Inteligencja

Eksperci prześcigają się w przewidywaniach, kiedy Sztuczna Inteligencja zastąpi człowieka. Według przygotowanego przez amerykańskich badaczy raportu, pierwsze poważne zmiany zauważymy na przestrzeni 5 lat, natomiast całkowita automatyzacja ma nastąpić przed upływem 50 lat.
W artykule autorstwa Łukasza Słoniewskiego opublikowanym na portalu Crossweb znajdziecie wiele ciekawych i przydatnych informacji. Dowiecie się m.in. co o lojalności mówił Walt Disney, czym są "wirtualni asystenci", dlaczego warto inwestować w rozwój chatbotów oraz jakie korzyści niesie za sobą szybki rozwój technologiczny.
Pełną treść artykułu znajdziecie TUTAJ!
Dodaj komentarz
Customer experience staje się coraz trudniejszy, ale też o wiele ciekawszy niż kiedyś. Sztuczna inteligencja pozwoli nam zaoszczędzić sporo czasu, przynosząc przy tym wymierne efekty. Trochę to straszne, ale niesamowicie imponujące.
To niesamowite, jak szybko rozwija się AI. Jestem ciekawa jak daleko zabrnie ten rozwój w kontekście wyszukiwarki internetowej.