Starszy specjalista ds. wdrożeń (oprogramowanie klasy OSS/EMS/NMS)
Numer referencyjny: SSW/TO
Lokalizacje:
Kraków, Bielsko-Biała, Katowice, Poznań, Warszawa, Wrocław, Gliwice, Kielce, Częstochowa, Nowy Sącz
Lubisz rozmawiać z ludźmi z różnych krajów? Reprezentujących różne kultury? Masz doświadczenie w pracy u operatora telekomunikacyjnego, dostawcy sprzętu telekomunikacyjnego lub dostawcy oprogramowania klasy OSS (Operations Support System)? Dołącz do nas. Czekają Cię interesujące wyzwania techniczne i kulturowe. Praca z klientami z Japonii, Korei Południowej, Nowej Zelandii, Stanów Zjednoczonych, i oczywiście Europy. Będziesz wytyczać kierunki rozwoju sieci telekomunikacyjnych oraz systemów nadzoru. Poznasz od kuchni technologie przyszłości takie jak 5G Standalone, 6G, systemy komunikacyjne oparte na roju satelitów. Takie wyzwania tylko w Comarch Telco OSS. Zapraszamy!
PROFIL PRACOWNIKA- Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: teleinformatyka, telekomunikacja, informatyka, matematyka, ekonometria oraz pokrewne do wymienionych)
- Doświadczenie w pracy u operatora telekomunikacyjnego, dostawcy sprzętu telekomunikacyjnego lub dostawcy oprogramowania klasy OSS
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, pozwalająca na płynną komunikację z klientem, prowadzenie warsztatów technicznych oraz analizę wymagań
- Otwartość, komunikatywność, chęć nauki i rozwoju, umiejętność pracy w zespole
- Wysoka kultura osobista
- Mile widziana znajomość:
- innych języków np. niemiecki, rosyjski
- środowiska Linux, SQL, sieci komputerowych
- zagadnień dotyczących projektowania systemów z wykorzystaniem technologii Big Data oraz AI/ML
- systemów klasy OSS Assurance (np. Fault Management, Service Monitoring, Performance Management, Customer Experience Management)
- podstaw programowania
TWOJE ZADANIA
- Konsultacje z zespołem wsparcia technicznego sprzedaży na etapie ofertowania
- Prowadzenie warsztatów i konsultacji technicznych z ekspertami dziedzinowymi, zbieranie wymagań (od klientów wewnętrznych i zewnętrznych)
- Analiza wymagań biznesowych oraz funkcjonalnych, opracowywanie wymagań dla zespołów wykonawczych (zespoły R&D, DevOps)
- Projektowanie rozwiązań spełniających potrzeby biznesowe klienta, opartych na produktach Comarch Telco OSS, w szczególności z linii produktowej Intelligent Assurance & Analytics
- Ścisła współpraca z Właścicielami Produktów (Product Owners) w celu opracowania rejestru produktów (backlog), które są wdrażane w projekcie
- Konfiguracja rozwiązania Comarch Telco OSS w celu realizacji wymagań biznesowych
- Prowadzenie testów integracyjnych z klientem
- Współpraca z zespołem dokumentacji w opracowywaniu dokumentacji technicznej dla wdrażanych rozwiązań
DLA CIEBIE
- Możliwość zwiększenia kompetencji i doświadczenia zawodowego przy współpracy z najlepszymi specjalistami w sektorze telekomunikacyjnym
- Różnorodne i ambitne projekty realizowane dla największych operatorów telekomunikacyjnych na całym świecie
- Indywidualny plan szkoleń i konferencji dopasowany do Twoich potrzeb rozwojowych
- Praca w stabilnej i renomowanej firmie
- Work-life balance dzięki elastycznym godzinom pracy
- Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, nastawionych na dzielenie się wiedzą
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia
- Atrakcyjne zarobki