Starszy specjalista ds. employer brandingu
Numer referencyjny: EB/P
Do naszego zespołu EB w Comarch poszukujemy doświadczonej i kreatywnej osoby, która posiada udokumentowane sukcesy w realizacji projektów employer brandingowych. Interesuje Cię aktywne budowanie marki pracodawcy i wpływanie na jej rozpoznawalność na rynku pracy? Potrafisz efektywnie zarządzać wieloma inicjatywami jednocześnie oraz budować angażujące kampanie wzmacniające wizerunek pracodawcy?
Na stanowisku Starszego specjalisty ds. employer brandingu będziesz współpracować z pasjonatami z różnych obszarów - od tworzenia angażujących treści, przez prowadzenie kampanii reklamowych online, aż po organizację eventów i targów. To rola, gdzie nie brakuje wyzwań, a różnorodność zadań sprawi, że u nas naprawdę rozwiniesz skrzydła.
Poszukujemy osoby, która swobodnie komunikuje się w języku angielskim i potrafi nawiązywać trwałe relacje z różnorodnymi grupami interesariuszy. Aplikuj i rozwijaj się z nami, kształtując wizerunek jednej z największych polskich firm IT!
Profil pracownika
- Wykształcenie wyższe
- Minimum 5 lat doświadczenia w planowaniu i realizacji projektów employer brandingowych
- Znajomość trendów i najlepszych praktyk w obszarze EB, potwierdzona kampaniami zakończonymi sukcesem
- Analityczne podejście do oceny efektywności działań employer brandingowych
- Doświadczenie w tworzeniu angażujących treści oraz zarządzaniu mediami społecznościowymi (ze szczególnym naciskiem na budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1)
- Samodzielność i kreatywność w działaniu, wielozadaniowość, umiejętność priorytetyzacji i dbałość o szczegóły
- Proaktywna postawa „can-do” – umiejętność przewidywania potrzeb, łączenia informacji oraz proponowania skutecznych rozwiązań, a także otwartość na współpracę
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i determinacja w realizacji swoich pomysłów
- Mile widziane:
- umiejętność obsługi systemów CMS
- prawo jazdy kat. B
- zdolności analityczne
Twoje zadania
- Wspieranie realizacji strategii employer brandingowej firmy
- Współtworzenie kampanii rekrutacyjnych i employer brandingowych
- Budowanie zaangażowania pracowników jako ambasadorów marki
- Zarządzanie projektami zarówno od strony kreatywnej jak i formalnej
- Tworzenie wycen i harmonogramów prowadzonych projektów
- Organizowanie udziału firmy w eventach tj. targi pracy, konferencje, warsztaty etc.
- Mierzenie efektywności prowadzonych działań i przygotowywanie raportów
- Współpraca z grafikami, innymi działami oraz zewnętrznymi podwykonawcami
Dla Ciebie
- Możliwość uczestniczenia w ciekawych inicjatywach, podnoszących umiejętności
- Aktywne uczestnictwo w procesach transformacyjnych z obszaru HR
- Szansa na zdobycie doświadczenia w jednej z największych polskich firm informatycznych
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia, imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
- Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
- Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
- Kameralny pokój, brak gorących biurek (znajdziesz miejsce na paprotkę czy swój ulubiony kubek)
- Szkolenia oraz możliwość rozwoju zawodowego
- Po okresie próbnym praca w trybie hybrydowym