Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Starszy specjalista ds. employer brandingu

Numer referencyjny: EB/P
Lokalizacje:
Kraków
Doświadczenie:
Senior

Do naszego zespołu EB w Comarch poszukujemy doświadczonej i kreatywnej osoby, która posiada udokumentowane sukcesy w realizacji projektów employer brandingowych. Interesuje Cię aktywne budowanie marki pracodawcy i wpływanie na jej rozpoznawalność na rynku pracy? Potrafisz efektywnie zarządzać wieloma inicjatywami jednocześnie oraz budować angażujące kampanie wzmacniające wizerunek pracodawcy?

Na stanowisku Starszego specjalisty ds. employer brandingu będziesz współpracować z pasjonatami z różnych obszarów - od tworzenia angażujących treści, przez prowadzenie kampanii reklamowych online, aż po organizację eventów i targów. To rola, gdzie nie brakuje wyzwań, a różnorodność zadań sprawi, że u nas naprawdę rozwiniesz skrzydła.

Poszukujemy osoby, która swobodnie komunikuje się w języku angielskim i potrafi nawiązywać trwałe relacje z różnorodnymi grupami interesariuszy. Aplikuj i rozwijaj się z nami, kształtując wizerunek jednej z największych polskich firm IT!

Profil pracownika

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 5 lat doświadczenia w planowaniu i realizacji projektów employer brandingowych
  • Znajomość trendów i najlepszych praktyk w obszarze EB, potwierdzona kampaniami zakończonymi sukcesem
  • Analityczne podejście do oceny efektywności działań employer brandingowych
  • Doświadczenie w tworzeniu angażujących treści oraz zarządzaniu mediami społecznościowymi (ze szczególnym naciskiem na budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1)
  • Samodzielność i kreatywność w działaniu, wielozadaniowość, umiejętność priorytetyzacji i dbałość o szczegóły
  • Proaktywna postawa „can-do” – umiejętność przewidywania potrzeb, łączenia informacji oraz proponowania skutecznych rozwiązań, a także otwartość na współpracę
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i determinacja w realizacji swoich pomysłów
  • Mile widziane:
    • umiejętność obsługi systemów CMS
    • prawo jazdy kat. B
    • zdolności analityczne

Twoje zadania

  • Wspieranie realizacji strategii employer brandingowej firmy
  • Współtworzenie kampanii rekrutacyjnych i employer brandingowych
  • Budowanie zaangażowania pracowników jako ambasadorów marki
  • Zarządzanie projektami zarówno od strony kreatywnej jak i formalnej
  • Tworzenie wycen i harmonogramów prowadzonych projektów
  • Organizowanie udziału firmy w eventach tj. targi pracy, konferencje, warsztaty etc.
  • Mierzenie efektywności prowadzonych działań i przygotowywanie raportów
  • Współpraca z grafikami, innymi działami oraz zewnętrznymi podwykonawcami

Dla Ciebie

  • Możliwość uczestniczenia w ciekawych inicjatywach, podnoszących umiejętności
  • Aktywne uczestnictwo w procesach transformacyjnych z obszaru HR
  • Szansa na zdobycie doświadczenia w jednej z największych polskich firm informatycznych
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia, imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
  • Kameralny pokój, brak gorących biurek (znajdziesz miejsce na paprotkę czy swój ulubiony kubek)
  • Szkolenia oraz możliwość rozwoju zawodowego
  • Po okresie próbnym praca w trybie hybrydowym

#comarch

Zobacz podobne oferty

Etapy procesu rekrutacyjnego