Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Numer referencyjny: SWS/ERP
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe (lub studenci V roku)
- Odpowiedzialność, dokładność i samodzielność w wykonywaniu zadań
- Język angielski będzie dodatkowym atutem
- Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem
TWOJE ZADANIA
- Realizacja zamówień klientów/partnerów na systemy Comarch ERP
- Rozwiązywanie problemów klientów w zakresu dystrybucji oprogramowania
- Kreowanie procesów biznesowych poprzez rozwój aplikacji je wspierających (testy i inicjowanie zmian) oraz udział w działaniach logistycznych
DLA CIEBIE
- Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
- Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
- Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem - naziemny i podziemny parking
- Okres wdrożeniowy dostosowany do potrzeb
- Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin, a także wejściówki na lodowisko
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia