Szukaj ofert

Ta oferta jest już nieaktualna.
Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży

Kraków
Numer referencyjny: SWS/ERP

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe (lub studenci V roku)
  • Odpowiedzialność, dokładność i samodzielność w wykonywaniu zadań
  • Język angielski będzie dodatkowym atutem
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem

TWOJE ZADANIA

  • Realizacja zamówień klientów/partnerów na systemy Comarch ERP
  • Rozwiązywanie problemów klientów w zakresu dystrybucji oprogramowania 
  • Kreowanie procesów biznesowych poprzez rozwój aplikacji je wspierających (testy i inicjowanie zmian) oraz udział w działaniach logistycznych

DLA CIEBIE

  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem - naziemny i podziemny parking
  • Okres wdrożeniowy dostosowany do potrzeb
  • Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin, a także wejściówki na lodowisko
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia

#comarch