Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Numer referencyjny: SWS/eZ
W Comarch Healthcare tworzymy oprogramowania usprawniające zarządzanie placówkami opieki lekarskiej oraz aplikacje ułatwiające pacjentom dbanie o własne zdrowie.
Jesteś osobą, która z łatwością nawiązuje nowe kontakty? Masz dar przekonywania, a prowadzenie negocjacji handlowych nie stanowi dla Ciebie problemu? Szukasz pracy, w której będziesz mieć możliwość rozwinięcia zdolności interpersonalnych?
Nasz zespół poszukuje specjalisty ds. wsparcia sprzedaży, który będzie odpowiedzialny za budowanie długofalowych relacji z partnerami oraz aktywne poszukiwanie klientów dla produktów z pogranicza eZdrowia i IoT.
Jeśli jesteś gotowy rozpocząć karierę w sprzedaży i przyczynić się do popularyzowania rozwiązań z obszaru Telemedycyny, sprawdź szczegóły oferty i aplikuj!
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe (mile widziani studneci ostatnich lat)
- Łatwość nawiązywania kontaktów z klientami oraz współpracownikami
- Wysoka kultura osobista
- Umiejętność pracy w zespole
- Zdolności:
- Znajomość podstawowych programów MS Office
TWOJE ZADANIA
- Regularny kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami
- Analizowanie rynku:
- Dofinansowań unijnych dla obszarów komercyjnych
- Medycznego w Polsce i zagranicą
- Obsługa procesu sprzedaży
- Budowanie długofalowych relacji z klientem
DLA CIEBIE
- Elastyczne godziny pracy
- Dołączenie do zespołu profesjonalistów i praca w innowacyjnej branży Telemedycyny
- Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
- Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w rywalizacjach sportowych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności