Szukaj ofert

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży

Warszawa
Numer referencyjny: SWS/eZ

W Comarch Healthcare tworzymy oprogramowania usprawniające zarządzanie placówkami opieki lekarskiej oraz aplikacje ułatwiające pacjentom dbanie o własne zdrowie. 
Jesteś osobą, która z łatwością nawiązuje nowe kontakty? Masz dar przekonywania, a prowadzenie negocjacji handlowych nie stanowi dla Ciebie problemu? Szukasz pracy, w której będziesz mieć możliwość rozwinięcia zdolności interpersonalnych?
Nasz zespół poszukuje specjalisty ds. wsparcia sprzedaży, który będzie odpowiedzialny za budowanie długofalowych relacji z partnerami oraz aktywne poszukiwanie klientów dla produktów z pogranicza eZdrowia i IoT.
Jeśli jesteś gotowy rozpocząć karierę w sprzedaży i przyczynić się do popularyzowania rozwiązań z obszaru Telemedycyny, sprawdź szczegóły oferty i aplikuj!

 PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe (kierunki związane ze zdrowiem)
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne
  • Wysoka kultura osobista
  • Umiejętność:
    • Pracy pod presją czasu
    • Pracy w zespole
    • Negocjowania
  • Zdolności:
    • Analityczne
    • Sprzedażowe
  • Bardzo dobra znajomość MS Office

TWOJE ZADANIA

  • Regularny kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami
  • Analizowanie rynku:
    • Dofinansowań unijnych dla obszarów komercyjnych
    • Medycznego w Polsce i zagranicą
  • Procesowanie sprzedaży powtarzalnej
  • Budowanie długofalowych relacji z klientem

DLA CIEBIE

  • Dołączenie do zespołu profesjonalistów i praca w innowacyjnej branży Telemedycyny
  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w rywalizacjach sportowych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności

Zobacz, jak wygląda praca w branży E-Zdrowie

Zobacz podobne oferty

Etapy procesu rekrutacyjnego