Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Numer referencyjny: DOU/F
Comarch Finance Connect to innowacyjna firma technologiczna należąca do Grupy Kapitałowej Comarch, właściciel portalu Apfino. Budujemy nowoczesną platformę All-in-one, łączącą sferę księgowości ze światem usług płatniczych. Rozwijamy usługi finansowe, które będą dostępne dla przedsiębiorców całkowicie online!
Jeśli chcesz rozwinąć swoje umiejętności z zakresu obsługi klienta oraz sprzedaży – ta oferta jest właśnie dla Ciebie! Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds. wsparcia sprzedaży, do której obowiązków będą należeć m.in. kontakt z klientami biznesowymi, wsparcie użytkowników w zakresie optymalnego wykorzystania platformy finansowej, a także realizacja kampanii sprzedażowych skierowanych do firm poprzez kanały zdalne.
Aplikuj już dziś i rozwijaj razem z nami nowoczesną spółkę FinTech!
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta
- Znajomość standardów obsługi klienta i technik sprzedaży
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Komunikatywność oraz otwartość
- Umiejętność pracy w zespole
- Nastawienie na cel i rozwój w zakresie sprzedaży
TWOJE ZADANIA
- Realizacja kampanii sprzedażowych poprzez kanał telefoniczny
- Obsługa e-mail i formularzy kontaktowych
- Obsługa infolinii przychodzącej i wsparcie użytkowników
- Bezpośrednia współpraca z dyrektorem sprzedaży oraz z innymi działami w firmie (marketing, IT)
DLA CIEBIE
- Praca w firmie z nowoczesnej branży FinTech
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Praca od poniedziałku do piątku (wolne weekendy) – 8h dziennie
- Miesięczny okres wdrożenia i szkolenie wstępne
- Praca w kilkuosobowym zespole specjalistów na zróżnicowanych projektach
- Bezpośredni udział w rozwoju nowoczesnej platformy dla firm
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Komfort pracy na bazie klientów biznesowych Grupy Kapitałowej Comarch
- Parking firmowy