Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Specjalista ds. trade marketingu (wszystko.pl)

Numer referencyjny: STM/E
Lokalizacje:
Kraków, Warszawa, Wrocław

Interesuje Cię branża e-commerce i chcesz wspólnie z nami rozwijać innowacyjny marketplace na polskim rynku? Koniecznie sprawdź naszą ofertę!

Podążając za najnowszymi trendami w e-handlu i wykorzystując doświadczenie technologiczne spółki Comarch - lidera branży informatycznej w Polsce, tworzymy portal, który łączy sprzedawców z klientami. Wszystko.pl to platforma e-commerce, która daje możliwość sprzedaży produktów każdemu, kto ma zarejestrowaną działalność gospodarczą. Na wszystko.pl, użytkownicy mogą kupić produkty we wszystkich kategoriach, a właściciele biznesów online sprzedają je bez ponoszenia dodatkowych kosztów (0% prowizji od sprzedaży).

Aktualnie do naszego zespołu wszystko.pl poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. trade marketingu. Do twoich obowiązków należeć będzie m.in. efektywne zarządzanie trade planem, zarządzanie stronami głównymi platformy oraz współpraca z agencjami reklamowymi.

Interesujące? Aplikuj już dziś!

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe
  • 2-letnie doświadczenie w dziale marketingu handlowego bądź obszarze sprzedaży
  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów
  • Bardzo dobra znajomość MS Office
  • Umiejętność:
    • przygotowania i prowadzenia prezentacji
    • analizy rynku oraz identyfikowania możliwości wzrostu sprzedaży
    • pracy w dynamicznym środowisku oraz wyznaczania priorytetów
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
  • Proaktywność w poszukiwaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań
  • Łatwość w nawiązywaniu i budowaniu relacji

TWOJE ZADANIA

  • Efektywne zarządzanie trade planem oraz stronami konsumenckimi na marketplace
  • Planowanie i egzekucja działań promocyjnych oraz trade marketingowych
  • Współtworzenie strategii marketingu handlowego w celu skutecznego dotarcia do klientów, zwiększenia sprzedaży oraz promocji marki
  • Rekomendowanie planów i wdrażanie optymalnych narzędzi rozwoju dla poszczególnych kategorii sprzedażowych
  • Monitorowanie wyników osiąganych przez poszczególne kategorie oraz rekomendowanie działań mających na celu ich poprawę
  • Organizacja i aktywne uczestnictwo w wyznaczonych spotkaniach sprzedażowych
  • Tworzenie harmonogramów promocji (online, tematycznych, cross sale, itd.)
  • Prowadzenie negocjacji oraz aktualizowanie warunków handlowych z partnerami B2B
  • Bieżąca współpraca z Działem Marketingu, Sprzedaży oraz innymi działami firmy oraz z agencjami reklamowymi w zakresie kreacji i produkcji materiałów

DLA CIEBIE

  • Praca w miłej atmosferze, dynamicznie rozwijającym się zespole
  • Szansa na rozwój zawodowy
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o zasięgu globalnym
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności

Dowiedz się więcej o wszystko.pl

Zobacz podobne oferty

Etapy procesu rekrutacyjnego