Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Ta oferta jest już nieaktualna.
Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. social media i public relations

Numer referencyjny: SSM/U
Lokalizacje:
Kraków
Doświadczenie:
Regular, Senior

Jeśli świat mediów społecznościowych nie ma przed Tobą tajemnic, masz doświadczenie w obszarze prowadzenia działań na różnych platformach społecznościowych oraz działań PR, w pracy najbardziej lubisz komunikację i budowanie relacji, a do tego świetnie porozumiewasz się i piszesz po angielsku to zaaplikuj do nas już dzisiaj!

Czeka na Ciebie świetny zespół, własne miejsce w biurze z możliwością pracy zdalnej oraz pełna wyzwań praca w międzynarodowym środowisku.

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie zawodowe w dziale PR lub pokrewnych obszarach
  • Doświadczenie w budowaniu i utrzymywaniu relacji z przedstawicielami mediów
  • Doświadczenie w zarządzaniu profilami firmowymi na platformach społecznościowych
  • Doskonała znajomość języka angielskiego (zarówno w mowie jak i piśmie)
  • Kreatywność i lekkie pióro - doświadczenie w pisaniu atrakcyjnych treści (artykułów, komunikatów prasowych i innych materiałów) oraz znajomość zasad copywritingu
  • Umiejętność wdrażania oryginalnych kampanii PR
  • Umiejętność analizy danych i raportowania efektywności działań PR oraz wyciągania wniosków
  • Aktualna wiedza na temat trendów w mediach społecznościowych
  • Pozytywne podejście do wyzwań i zdolność do pracy pod presją czasu
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej

TWOJE ZADANIA

  • Opracowywanie planu działania na platformach społecznościowych zgodnie z celami biznesowymi firmy
  • Utrzymywanie i aktywne zarządzanie wybranymi profilami firmy na różnych platformach (np. LinkedIn, X)
  • Opracowywanie kreatywnych treści, które przyciągną uwagę grupy docelowej
  • Planowanie harmonogramu publikacji i dostosowywanie go do aktualnych trendów i wydarzeń
  • Aktualizacja i rozwój bazy mediów (szczególnie na rynkach zagranicznych)
  • Tworzenie atrakcyjnych materiałów prasowych, artykułów, komunikatów i innych treści
  • Współpraca z innymi zespołami w zakresie produkcji treści na potrzeby PR
  • Koordynowanie komunikacji wewnątrz organizacji
  • Budowa i utrzymywanie relacji z przedstawicielami mediów
  • Monitorowanie i analiza skuteczności działań PR
  • Nawiązywanie i utrzymywanie partnerstw z innymi organizacjami
  • Koordynacja współpracy z firmami analitycznymi (certyfikacja Analysts Relations)
  • Koordynowanie udziału w konkursach branżowych

DLA CIEBIE

  • Udział w ciekawych, międzynarodowych projektach
  • Praca, która umożliwia codzienny kontakt z językiem angielskim
  • Elastyczne godziny pracy w modelu pracy hybrydowej (2 dni w tygodniu zdalnie)
  • Nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje
  • Możliwość udziału w szkoleniach i konferencjach branżowych dopasowanych do preferowanej ścieżki kariery
  • Samodzielne stanowisko z możliwością realizacji własnych pomysłów
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
  • Kameralne, kilkuosobowe pokoje, brak gorących biurek
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking

Pracuj w branży IT