Specjalista ds. marketingu internetowego (e‑Zdrowie i IoT)
Numer referencyjny: SMI/eZ
Jesteś kreatywny, dobrze zorganizowany i gotowy do działania? Social media nie mają przed Tobą tajemnic? Chcesz realizować się w marketingu internetowym? Nasz zespół poszukuje osoby, która z łatwością zrealizuje kompleksowe działania od publikacji postów po obsługę płatnych kampanii internetowych. Jeśli chcesz rozpocząć karierę w marketingu, dołącz do nas jako Specjalista ds. marketingu internetowego. Sprawdź szczegóły oferty i aplikuj!
PROFIL PRACOWNIKA- Wykształcenie wyższe
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Dobra znajomość narzędzi marketingu internetowego (Google Ads, Google Analytics, Linkedin, Facebook, Instagram, TikTok, Hotjar)
- Podejmowanie samodzielnych decyzji i inicjatyw
- Komunikatywność, kreatywność
- Mile widziane pierwsze doświadczenie w prowadzeniu kampanii płatnych PPC
TWOJE ZADANIA- Obsługa płatnych kampanii w systemach reklamowych m.in. Google Ads, Linkedin, Facebook, Instagram, TikTok, Ceneo, Allegro
- Analiza prowadzonych działań z wykorzystaniem m.in. Google Analytics
- Poszukiwanie nowych kanałów komunikacji w Internecie
- Obsługa stron internetowych i systemu marketing automation
DLA CIEBIE- Możliwość realizacji ciekawych projektów marketingowych w sektorze e-Zdrowie oraz IoT
- Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
- Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w rywalizacjach sportowych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności (np. Comarch ONrun/ONbike)
- Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
- Bezpośrednio na naszym kampusie: na centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna, z basenem i siłownią, stołówka