Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Ta oferta jest już nieaktualna.
Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. marketingu internetowego

Numer referencyjny: SMI/Adm
Lokalizacje:
Lublin
Doświadczenie:
Junior, Regular

W Internecie czujesz się jak ryba w wodzie, a do tego jesteś osobą kreatywną, która na bieżąco śledzi trendy marketingowe? Koniecznie sprawdź naszą ofertę dla Specjalisty ds. marketingu internetowego! Poszukujemy osoby, która poprowadzi strategię działań SEO oraz będzie czuwać nad prowadzeniem kampanii w LinkedIn i Google.

Jeśli masz już doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketingowych oraz ocenie ich efektywności, znasz narzędzia i trendy w obszarze online marketingu i szukasz nowych wyzwań - aplikuj i dołącz do nas!

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe (mile widziani studenci ostatnich lat studiów z dostępnością do pracy na pełen etat)
  • Podstawowa wiedza i doświadczenie w zakresie digital marketingu (SEO, onsite i offsite)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Podstawowa znajomość Google Analytics i narzędzi powiązanych m.in. Search Console
  • Praktyczna wiedza na temat procesu pozycjonowania stron w wyszukiwarce Google
  • Znajomość zasad prowadzenia kampanii LinkedIn Ads, Google Ads

TWOJE ZADANIA

  • Śledzenie trendów w zakresie marketingu internetowego i wdrażanie ich w codzienne działania
  • Weryfikacja efektów działań kampanii wraz z jednolitym raportowaniem, inicjowanie optymalizacji kosztów kampanii LinkedIn, Google
  • Współpraca z zewnętrznymi partnerami technologicznymi - LinkedIn, Google oraz wewnętrzna współpraca z marketerami i product managerami
  • Przeprowadzanie audytów SEO i tworzenie rekomendacji
  • Optymalizacja witryn internetowych pod kątem SEO (praca w autorskim CMS)
  • Kreatywność i ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań

DLA CIEBIE

  • Indywidualny plan szkoleń i liczne ścieżki rozwoju zawodowego
  • Realny wpływ na działania marketingu internetowego i wdrażanie strategii SEO w globalnej firmie
  • Współpraca z międzynarodowymi zespołami przy ciekawych projektach
  • Elastyczne godziny pracy
  • Praca w modelu hybrydowym (3 dni z biura, 2 dni zdalnie) po okresie wdrożenia
  • Szansa nauki od najlepszych - w Comarch pracuje wielu specjalistów
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Udział w imprezach integracyjnych i wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
  • Pyszna kawa z ekspresu

Praca w IT w Lublinie