Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Ta oferta jest już nieaktualna.
Zobacz podobne oferty

Oferta promowana

Specjalista ds. marketingu internetowego

Numer referencyjny: SMI/E
Lokalizacje:
Kraków
Doświadczenie:
Junior, Regular

Comarch ERP jest wiodącym polskim producentem oprogramowania dla firm, znanym z tworzenia innowacyjnych rozwiązań, które usprawniają codzienne procesy biznesowe w firmach naszych klientów.

Obecnie szukamy osoby na stanowisko specjalisty ds. marketingu internetowego, która będzie odpowiedzialna za tworzenie kampanii Google Ads i Facebook Ads i pełne zarządzanie nimi.

W naszym zespole stawiamy na rozwój i ciągłe zdobywanie wiedzy, dlatego jeśli jesteś osobą zainteresowaną nowinkami w dziedzinie marketingu internetowego, z chęcią się uczysz i jesteś gotów podjąć wyzwanie, to jest to idealne miejsce dla Ciebie. Nie wymagamy wieloletniego doświadczenia, ale z pewnością docenimy Twoją znajomość narzędzi Google Ads i Facebook Ads, jak również zrozumienie specyfiki marketingu w mediach społecznościowych.

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe
  • Dobra i praktyczna znajomość możliwości i funkcjonalności systemu Google Ads i Facebook Ads
  • Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania projektami oraz budżetami
  • Kreatywne i zróżnicowane podejście do realizowanych kampanii
  • Znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w reklamie B2B lub w branży IT będzie dużym atutem

TWOJE ZADANIA

  • Tworzenie, zarządzanie, optymalizacja kampaniami Google Ads, Facebook Ads oraz LinkedIn Ads
  • Aktywne wykorzystywanie możliwości ww. platform, pozwalające na maksymalne dotarcie do sprecyzowanych klientów B2B
  • Stały rozwój kampanii w oparciu o cele biznesowe (generowanie leadów)
  • Optymalizacja i raportowanie z wykorzystaniem Google Analytics oraz Google Tag Manager
  • Planowanie i wcielanie taktyk kampanii płatnych w oparciu o określony budżet, harmonogram i cele kampanii
  • Tworzenie raportów z kampanii rekamowych
  • Analiza danych z wykorzystaniem Google Looker Studio, GA4, dane w systemach reklamowych Google Ads i Facebook Ads Manager
  • Śledzenie nowych rozwiązań w dziedzinie digital marketing oraz systematyczne wdrażanie ich do aktualnych prowadzonych działań

DLA CIEBIE

  • Różnorodne projekty i wyzwania dające możliwość rozwoju zawodowego
  • Szereg intensywnych szkoleń produktowych, współpraca z opiekunem z Google
  • Umowa o pracę i stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna, z basenem i siłownia, a także stołówka
  • Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin, a także wejściówki na lodowisko
  • Ciekawe zadania związane z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami IT
  • Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia)
  • Elastyczne godziny pracy
  • Brak dress code’u
  • Kameralne pokoje, aneksy kuchenne z kawą i herbatą
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking

Rozwijaj się w Comarch