Specjalista ds. marketingu internetowego
Numer referencyjny: MI/E
Lokalizacje:
Kraków, Katowice, Wrocław
Jesteś kreatywną osobą, która lubi samodzielną pracę i branie odpowiedzialności za jej przebieg oraz wyniki? Dostrzegasz zalety różnorodności i współpracy ze specjalistami z różnych obszarów pracujących nad wspólnym celem? Nie boisz się eksperymentów i uczenia się nowych rzeczy? Spotkaj się z nami i zobacz czy będziemy mogli razem pracować.
PROFIL PRACOWNIKA
- Doświadczenie w digital marketingu
 - Umiejętność przełożenia zdefiniowanych celów biznesowych na działania operacyjne oraz prowadzenia kampanii reklamowych w mediach społecznościowych
 - Dobra znajomość:
- Google Analytics i Google Search Console
 - kanałów reklamy digital w B2B
 - języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
 
 - Wiedza na temat analityki i optymalizacji reklam digital
 
TWOJE ZADANIA
- Przygotowanie i prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych (FB, LinkedIn, Instagram) oraz kampanii w Google
 - Planowanie i realizacja działań nakierowanych na pozyskiwanie i utrzymanie klientów usług szkoleniowych
 - Analityka i optymalizacja reklam
 - Współpraca z zespołem Marketingu Produktu oraz Sprzedaży 
 - Działania przy optymalizacji stron WWW
 - Współtworzenie wydarzeń marketingowych
 - Doradztwo w tworzeniu treści, a także ich samodzielna kreacja
 
DLA CIEBIE
- Wsparcie w okresie onboardingu oraz wsparcie rozwojowe od specjalistów w tej dziedzinie
 - Samodzielne stanowisko
 - Przyjazna atmosfera pracy w zgranym zespole
 - Kameralne pokoje
 - Praca hybrydowa po okresie onboardingu
 - Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny