Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Ta oferta jest już nieaktualna.
Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. marketingu automation (sektor finansowy)

Numer referencyjny: SMA/F
Lokalizacje:
Kraków

Czy wiesz, że już ponad 2,5 miliona klientów korzysta z naszego oprogramowania dla bankowości korporacyjnej? A dzięki naszym systemom, co miesiąc obliczanych jest ponad 200 tys. składek ubezpieczeniowych? Codziennie zapewniamy też wsparcie w zakresie bezpieczeństwa danych i chronimy przed cyberoszustwami.

Jesteśmy zespołem tworzącym marketing dla sektora Finanse Bankowość, Ubezpieczenia. Wiemy, że na sukces składa się wiele czynników. Cenimy pracę zespołową, jednocześnie doceniając indywidualność. Chętnie dzielimy się wiedzą i szkolimy. Wspieramy społeczności lokalne, aktywnie spędzamy czas wolny i realizujemy nasze pasje. Jeśli zależy Ci na pracy w zgranym zespole oraz nowych wyzwaniach zawodowych - dołącz do nas jako Specjalista ds. marketingu automation!

Poszukujemy osoby, która posiada doświadczenie w pracy w marketingu, zna narzędzia CRM oraz jest otwarta na poznawanie nowych rozwiązań. Jeśli do tego płynnie posługujesz się j. angielskim, potrafisz pracować samodzielnie, ale chętnie też łączysz siły w teamie – nasza oferta jest właśnie dla Ciebie! Zobacz, jak się u nas pracuje i dołącz do naszego zespołu!

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w pracy przy projektach związanych z marketingiem
  • Znajomość
    • narzędzi CRM i do wspomagania automatyzacji działań marketingowych (wskazane doświadczenie w pracy z aplikacją Mautic)
    • pakietu MS Office (Word, Excel, Powerpoint)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację
  • Aktywne zainteresowanie marketingiem, komunikacją oraz social mediami
  • Umiejętność sprawnego odnajdywania informacji w Internecie
  • Lekkie pióro oraz umiejętność tworzenia treści
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Umiejętność pracy w zespole

TWOJE ZADANIA

  • Skuteczne prowadzenie projektów zmierzających do znaczących zmian w aktualnym kształcie komunikacji z klientem
  • Projektowanie i wdrażanie wieloetapowych kampanii scoringowych, w oparciu o marketing automation
  • Optymalizacja kampanii - segmentacja, przeprowadzanie testów A/B, ich analiza i wyciąganie wniosków
  • Obsługa zapytań generowanych w systemach CRM i marketing automation
  • Współpraca z działem sprzedaży
  • Analiza skuteczności istniejących ścieżek automatyzacji oraz kampanii

DLA CIEBIE

  • Samodzielne stanowisko z możliwością realizacji własnych pomysłów
  • Udział w ciekawych, międzynarodowych projektach
  • Stabilne zatrudnienie
  • Nowe wyzwania, wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje
  • Praca w doświadczonym zespole, nastawionym na dzielenie się wiedzą
  • Możliwość udziału w szkoleniach
  • Elastyczne godziny pracy
  • Możliwość pracy hybrydowej, po okresie wdrożenia
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
  • Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking

Rozwijaj się w Comarch