Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Specjalista ds. badań i analiz marketingowych

Numer referencyjny: SBAM/E
Lokalizacje:
Kraków
Doświadczenie:
Regular, Senior

Do działu marketingu systemów ERP szukamy specjalisty ds. badań i analizy rynku, konkurencji, klientów oraz produktów.

Na tym stanowisku będziesz koordynować i realizować różnorodne projekty na styku marketingu, sprzedaży i rozwoju produktów, odpowiadać za dostarczanie praktycznej wiedzy i spostrzeżeń, które wzmocnią przewagę konkurencyjną marki. Ta rola oferuje wyjątkową okazję do kształtowania ważnych inicjatyw i podejmowania istotnych decyzji poprzez analizę opartą na danych.

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie:
    • w realizacji badań marketingowych, analizie rynku, analizie konkurencji lub na podobnym stanowisku analitycznym
    • we współpracy z firmami analitycznymi, agencjami badań rynku lub dostawcami danych branżowych
  • Umiejętność interpretowania danych w celu odkrywania trendów i możliwości
  • Praktyczne doświadczenie w programach dotyczących realizacji i raportowania opinii klientów (np. NPS, CSAT)
  • Podstawowa znajomość lub wiedza na temat:
    • platform CRM (np. HubSpot, Salesforce, Mautic lub podobnych)
    • narzędzi analitycznych (np. Power BI, Tabeau lub podobnych)
    • platform reklamowych (np. Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads oraz narzędzi do email marketingu)
    • narzędzi do analizy i/lub wizualizacji danych (np. MS Excel, GA4, Looker, Clarity lub podobnych)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Bardzo dobra organizacja pracy

TWOJE ZADANIA

  • Koordynowanie realizacji ilościowych i jakościowych badań marketingowych metodami CATI, CAWI, CAPI, PAPI lub FGI, IDI
  • Realizacja badań, w tym współtworzenie założeń do badań satysfakcji w oparciu o główny wskaźnik NPS
  • Analiza efektywności działań marketingowych własnych i konkurencji, świadomości marki, w tym współtworzenie założeń do kampanii zasięgowych oraz działań digital
  • Realizacja badań nt. wielkości rynku, identyfikacja trendów rynkowych i możliwości poprzez zakup odpowiednich zestawów danych i raportów
  • Identyfikowanie i interpretowanie możliwości targetowania poprzez mapowanie rynku
  • Przygotowywanie i weryfikacja kwestionariuszy do badań
  • Obsługa programów i narzędzi analityczno-raportowych
  • Raportowanie wyników badań
  • Współpraca z innymi działami w organizacji (digital marketing, sprzedaż, konsulting, projektanci UX/graficzni)

DLA CIEBIE

  • Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia)
  • Różnorodne projekty marketingowe
  • Wyzwania i rozwój zawodowy w obszarze badań i analiz marketingowych
  • Szereg szkoleń produktowych
  • Stabilne zatrudnienie
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią oraz stołówka
  • Elastyczne godziny pracy
  • Brak dress code’u
  • Kameralne pokoje, aneksy kuchenne z kawą i herbatą
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking.

Praca w IT w Krakowie

Zobacz podobne oferty

Etapy procesu rekrutacyjnego