Specjalista ds. badań i analiz marketingowych
Numer referencyjny: SBAM/E
Do działu marketingu systemów ERP szukamy specjalisty ds. badań i analizy rynku, konkurencji, klientów oraz produktów.
Na tym stanowisku będziesz koordynować i realizować różnorodne projekty na styku marketingu, sprzedaży i rozwoju produktów, odpowiadać za dostarczanie praktycznej wiedzy i spostrzeżeń, które wzmocnią przewagę konkurencyjną marki. Ta rola oferuje wyjątkową okazję do kształtowania ważnych inicjatyw i podejmowania istotnych decyzji poprzez analizę opartą na danych.
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie:
- w realizacji badań marketingowych, analizie rynku, analizie konkurencji lub na podobnym stanowisku analitycznym
- we współpracy z firmami analitycznymi, agencjami badań rynku lub dostawcami danych branżowych
- Umiejętność interpretowania danych w celu odkrywania trendów i możliwości
- Praktyczne doświadczenie w programach dotyczących realizacji i raportowania opinii klientów (np. NPS, CSAT)
- Podstawowa znajomość lub wiedza na temat:
- platform CRM (np. HubSpot, Salesforce, Mautic lub podobnych)
- narzędzi analitycznych (np. Power BI, Tabeau lub podobnych)
- platform reklamowych (np. Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads oraz narzędzi do email marketingu)
- narzędzi do analizy i/lub wizualizacji danych (np. MS Excel, GA4, Looker, Clarity lub podobnych)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Bardzo dobra organizacja pracy
TWOJE ZADANIA
- Koordynowanie realizacji ilościowych i jakościowych badań marketingowych metodami CATI, CAWI, CAPI, PAPI lub FGI, IDI
- Realizacja badań, w tym współtworzenie założeń do badań satysfakcji w oparciu o główny wskaźnik NPS
- Analiza efektywności działań marketingowych własnych i konkurencji, świadomości marki, w tym współtworzenie założeń do kampanii zasięgowych oraz działań digital
- Realizacja badań nt. wielkości rynku, identyfikacja trendów rynkowych i możliwości poprzez zakup odpowiednich zestawów danych i raportów
- Identyfikowanie i interpretowanie możliwości targetowania poprzez mapowanie rynku
- Przygotowywanie i weryfikacja kwestionariuszy do badań
- Obsługa programów i narzędzi analityczno-raportowych
- Raportowanie wyników badań
- Współpraca z innymi działami w organizacji (digital marketing, sprzedaż, konsulting, projektanci UX/graficzni)
DLA CIEBIE
- Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia)
- Różnorodne projekty marketingowe
- Wyzwania i rozwój zawodowy w obszarze badań i analiz marketingowych
- Szereg szkoleń produktowych
- Stabilne zatrudnienie
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
- Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią oraz stołówka
- Elastyczne godziny pracy
- Brak dress code’u
- Kameralne pokoje, aneksy kuchenne z kawą i herbatą
- Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking.