Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Ta oferta jest już nieaktualna.
Zobacz podobne oferty

Service Level Manager

Numer referencyjny: ICT/F
Lokalizacje:
Kraków
Doświadczenie:
Regular

Praca w środowiskach chmurowych to powoli codzienność, która daje nam bardzo wiele korzyści. W ramach Comarch rozwijamy platformę chmurową Comarch Infraspace Cloud (CIC) w oparciu o OpenStacka. Platforma umożliwia szybkie tworzenie środowisk z wykorzystaniem wirtualizacji (IaaS) oraz usług gotowych do użycia (PaaS). Dzięki pracy naszego zespołu użytkownicy platformy CIC mogą szybko rozpocząć wdrażanie aplikacji z wykorzystaniem usługi Kubernetes.

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w tworzeniu, zarządzaniu zadaniami i ich priorytetami zgodnie z ustalonymi ramami czasowymi
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i analityczne
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - pozwalająca na swobodną komunikację z międzynarodowym klientem
  • Umiejętność czytelnego raportowania skomplikowanych metryk oraz ich kreowania
  • Otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz samo-dyscyplina w organizowaniu własnego czasu
  • Wysoka kultura osobista
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość usług w modelu IaaS i PaaS oraz wiedzy dotyczącej chmury obliczeniowej

TWOJE ZADANIA

  • Zapewnienie funkcjonowania usług IT dostarczanych przez Comarch w celu odpowiedniego wsparcia procesów biznesowych klienta
  • Raportowanie stanu usług, statusu SLA i zdefiniowanych KPI
  • Zrozumienie i przełożenie wymagań klientów na projekty usług oraz umów SLA
  • Budowanie długoterminowej relacji z klientem, zapewnienie spójnej i właściwej komunikacji 
  • Aktywne uczestnictwo w ciągłym podnoszeniu dojrzałości usług i komfortu codziennej pracy zespołu supportowego
  • Pozyskiwanie wymaganych danych i raportów do analizy oraz ułatwienie skutecznego monitorowania usług, jak również ich wydajności
  • Rozumienie świadczonej usługi (komponenty składowe, itp.), przeprowadzanie przeglądów oraz kontroli zmian
  • Obsługa eskalacji oraz zapewnienie stosownej komunikacji zwrotnej do klienta

DLA CIEBIE

  • Zdobycie i poszerzenie wiedzy oraz doświadczenia dzięki współpracy z doświadczonymi ekspertami branży IT
  • Kultura pracy nastawiona na współpracę i wzajemną pomoc
  • Indywidualnie dopasowany plan szkoleń (wewnętrznych i zewnętrznych)
  • Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem - naziemny i podziemny parking