Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Service Level Manager (Telekomunikacja)

Numer referencyjny: SLM/T
Lokalizacje:
Poznań
Doświadczenie:
Regular

Jeśli posiadasz doświadczenie na stanowisku Service Level Managera, masz pasję do zarządzania jakością usług IT, potrafisz skutecznie negocjować i monitorować umowy SLA oraz jesteś zorientowany/a na potrzeby klienta, to ta oferta jest dla Ciebie. Do Twoich głównych obowiązków należeć będzie zapewnienie wysokiego poziomu usług, analiza danych oraz współpraca z zespołami technicznymi w celu optymalizacji procesów. Dołącz do nas i wspólnie podnośmy standardy obsługi na najwyższy poziom!

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w tworzeniu, zarządzaniu zadaniami i ich priorytetami zgodnie z ustalonymi ramami czasowymi
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i analityczne
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - pozwalająca na swobodną komunikację z międzynarodowym klientem
  • Umiejętność czytelnego raportowania skomplikowanych metryk oraz ich kreowania
  • Znajomość metodologii ITIL
  • Otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz samodyscyplina w organizowaniu własnego czasu

TWOJE ZADANIA

  • Raportowanie stanu usług, statusu SLA i zdefiniowanych KPI
  • Budowanie długoterminowej relacji z klientem, zapewnienie spójnej i właściwej komunikacji
  • Pozyskiwanie wymaganych danych i raportów do analizy oraz ułatwienie skutecznego monitorowania usług, jak również ich wydajności
  • Rozumienie świadczonej usługi (komponenty składowe, itp.), przeprowadzanie przeglądów oraz kontroli zmian
  • Obsługa eskalacji oraz zapewnienie stosownej komunikacji zwrotnej do klienta
  • Odpowiednia priorytetyzacja zgłaszanych problemów
  • Wsparcie dla pozostałych pracowników realizujących krytyczne procesy biznesowe w imieniu klientów
  • Ścisła współpraca z działem produkcyjno-rozwojowym (R&D), z architektami oraz wsparcie dla działów sprzedaży i konsultingu

DLA CIEBIE

  • Zdobycie i poszerzenie wiedzy oraz doświadczenia dzięki współpracy z doświadczonymi ekspertami branży IT
  • Międzynarodowe projekty w środowisku zaangażowanych ludzi oparte na wymianie wiedzy – wsparcie doświadczonych specjalistów w okresie wdrożenia
  • Styczności z kulturami z różnych rejonów świata, w tym po zdobyciu niezbędnego doświadczenia możliwość wyjazdów zagranicznych do klientów
  • Kultura pracy nastawiona na współpracę i wzajemną pomoc
  • Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
  • Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia)
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny

#comarch

Zobacz podobne oferty

Etapy procesu rekrutacyjnego