Service Level Manager (Telekomunikacja)
Numer referencyjny: SLM/T
Jeśli posiadasz doświadczenie na stanowisku Service Level Managera, masz pasję do zarządzania jakością usług IT, potrafisz skutecznie negocjować i monitorować umowy SLA oraz jesteś zorientowany/a na potrzeby klienta, to ta oferta jest dla Ciebie. Do Twoich głównych obowiązków należeć będzie zapewnienie wysokiego poziomu usług, analiza danych oraz współpraca z zespołami technicznymi w celu optymalizacji procesów. Dołącz do nas i wspólnie podnośmy standardy obsługi na najwyższy poziom!
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe
- Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w tworzeniu, zarządzaniu zadaniami i ich priorytetami zgodnie z ustalonymi ramami czasowymi
- Wysokie umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i analityczne
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - pozwalająca na swobodną komunikację z międzynarodowym klientem
- Umiejętność czytelnego raportowania skomplikowanych metryk oraz ich kreowania
- Znajomość metodologii ITIL
- Otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz samodyscyplina w organizowaniu własnego czasu
TWOJE ZADANIA
- Raportowanie stanu usług, statusu SLA i zdefiniowanych KPI
- Budowanie długoterminowej relacji z klientem, zapewnienie spójnej i właściwej komunikacji
- Pozyskiwanie wymaganych danych i raportów do analizy oraz ułatwienie skutecznego monitorowania usług, jak również ich wydajności
- Rozumienie świadczonej usługi (komponenty składowe, itp.), przeprowadzanie przeglądów oraz kontroli zmian
- Obsługa eskalacji oraz zapewnienie stosownej komunikacji zwrotnej do klienta
- Odpowiednia priorytetyzacja zgłaszanych problemów
- Wsparcie dla pozostałych pracowników realizujących krytyczne procesy biznesowe w imieniu klientów
- Ścisła współpraca z działem produkcyjno-rozwojowym (R&D), z architektami oraz wsparcie dla działów sprzedaży i konsultingu
DLA CIEBIE
- Zdobycie i poszerzenie wiedzy oraz doświadczenia dzięki współpracy z doświadczonymi ekspertami branży IT
- Międzynarodowe projekty w środowisku zaangażowanych ludzi oparte na wymianie wiedzy – wsparcie doświadczonych specjalistów w okresie wdrożenia
- Styczności z kulturami z różnych rejonów świata, w tym po zdobyciu niezbędnego doświadczenia możliwość wyjazdów zagranicznych do klientów
- Kultura pracy nastawiona na współpracę i wzajemną pomoc
- Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
- Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia)
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny