Service Level Manager (BSS)
Numer referencyjny: SLM/TB
W dziale Managed Services przyjmiemy do pracy osoby gotowe do rozpoczęcia lub rozwoju kariery na pograniczu IT i biznesu, otwarte na wyzwania związane
z kontaktem z klientami z wielu rejonów świata i rozbudowanymi systemami informatycznymi.
W ramach długoterminowych, partnerskich umów, kompleksowo utrzymujemy dla operatorów systemy klasy BSS (Business Support Systems), które wspierają szeregi procesów biznesowych. Współpracując z nami na tym samodzielnym stanowisku managerskim, masz okazję dbać o poziom usług w szerokim zakresie dla największych operatorów telekomunikacyjnych z kilkunastu krajów, głównie z Europy Zachodniej, Skandynawii, Bliskiego Wschodu i Ameryki Łacińskiej.
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe
 - Rozwinięte umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i analityczne
 - Doświadczenie w tworzeniu, zarządzaniu zadaniami i ich priorytetami zgodnie z ustalonymi ramami czasowymi
 - Wysoka samodyscyplina w organizowaniu własnego czasu
 - Język angielski biegły w mowie i w piśmie
 - Umiejętność czytelnego raportowania skomplikowanych metryk oraz ich kreowania
 - Konstruktywne podejście do rozwiązywania problemów, duch ciągłego usprawniania
 - Otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
 - Wysoka kultura osobista
 - Dodatkowym atutem będzie:
- Wiedza na temat dobrych praktyk ITIL oraz doświadczenie we wsparciu skomplikowanych systemów IT
 - Wiedza dziedzinowa w obszarze telekomunikacji
 - Doświadczenie w pracy charakteryzującej się bliskim kontaktem z klientem
 - Znajomość drugiego języka obcego (szczególnie niemiecki, hiszpański)
 
 
TWOJE ZADANIA
- Zapewnienie funkcjonowania usług IT dostarczanych przez Comarch w celu odpowiedniego wsparcia procesów biznesowych klienta
 - Mierzenie i raportowanie parametrów usług, jak również przygotowywanie wartościowego wkładu na spotkania różnych szczebli zarządzania
 - Monitorowanie i zwiększanie satysfakcji klientów z usług dostarczanych przez Comarch
 - Budowanie i utrzymanie długoterminowej relacji ze swoimi partnerami po stronie klienta
 - Kierowanie współpracą z architektami systemowymi, programistami, testerami, R&D i zespołami wsparcia
 - Wsparcie sprzedaży i konsultingu w kontekście fazy operacyjnej potencjalnych lub obecnych projektów
 - Koordynacja najpoważniejszych incydentów, obsługa eskalacji oraz organizowanie dalszych akcji prewencyjnych
 
DLA CIEBIE
- Zdobycie i poszerzenie wiedzy oraz doświadczenia dzięki współpracy z doświadczonymi ekspertami branży IT
 - Kultura pracy nastawiona na współpracę i wzajemną pomoc
 - Indywidualnie dopasowany plan szkoleń (wewnętrznych i zewnętrznych)
 - Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
 - Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
 - Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
 - Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
 - Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin
 - Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem - naziemny i podziemny parking