Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Ta oferta jest już nieaktualna.
Zobacz podobne oferty

Service Level Manager (BSS)

Numer referencyjny: SLM/TB
Lokalizacje:
Kraków

W dziale Managed Services przyjmiemy do pracy osoby gotowe do rozpoczęcia lub rozwoju kariery na pograniczu IT i biznesu, otwarte na wyzwania związane
z kontaktem z klientami z wielu rejonów świata i rozbudowanymi systemami informatycznymi.
W ramach długoterminowych, partnerskich umów, kompleksowo utrzymujemy dla operatorów systemy klasy BSS (Business Support Systems), które wspierają szeregi procesów biznesowych. Współpracując z nami na tym samodzielnym stanowisku managerskim, masz okazję dbać o poziom usług w szerokim zakresie dla największych operatorów telekomunikacyjnych z kilkunastu krajów, głównie z Europy Zachodniej, Skandynawii, Bliskiego Wschodu i Ameryki Łacińskiej.

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i analityczne
  • Doświadczenie w tworzeniu, zarządzaniu zadaniami i ich priorytetami zgodnie z ustalonymi ramami czasowymi
  • Wysoka samodyscyplina w organizowaniu własnego czasu
  • Język angielski biegły w mowie i w piśmie
  • Umiejętność czytelnego raportowania skomplikowanych metryk oraz ich kreowania
  • Konstruktywne podejście do rozwiązywania problemów, duch ciągłego usprawniania
  • Otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista
  • Dodatkowym atutem będzie:
    • Wiedza na temat dobrych praktyk ITIL oraz doświadczenie we wsparciu skomplikowanych systemów IT
    • Wiedza dziedzinowa w obszarze telekomunikacji
    • Doświadczenie w pracy charakteryzującej się bliskim kontaktem z klientem
    • Znajomość drugiego języka obcego (szczególnie niemiecki, hiszpański)

TWOJE ZADANIA

  • Zapewnienie funkcjonowania usług IT dostarczanych przez Comarch w celu odpowiedniego wsparcia procesów biznesowych klienta
  • Mierzenie i raportowanie parametrów usług, jak również przygotowywanie wartościowego wkładu na spotkania różnych szczebli zarządzania
  • Monitorowanie i zwiększanie satysfakcji klientów z usług dostarczanych przez Comarch
  • Budowanie i utrzymanie długoterminowej relacji ze swoimi partnerami po stronie klienta
  • Kierowanie współpracą z architektami systemowymi, programistami, testerami, R&D i zespołami wsparcia
  • Wsparcie sprzedaży i konsultingu w kontekście fazy operacyjnej potencjalnych lub obecnych projektów
  • Koordynacja najpoważniejszych incydentów, obsługa eskalacji oraz organizowanie dalszych akcji prewencyjnych

DLA CIEBIE

  • Zdobycie i poszerzenie wiedzy oraz doświadczenia dzięki współpracy z doświadczonymi ekspertami branży IT
  • Kultura pracy nastawiona na współpracę i wzajemną pomoc
  • Indywidualnie dopasowany plan szkoleń (wewnętrznych i zewnętrznych)
  • Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
  • Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem - naziemny i podziemny parking