Service Delivery Manager (bankowość i ubezpieczenia)
Numer referencyjny: SDM/FS
Lokalizacje:
Kraków, Poznań, Tarnów
Czy wiesz, że 9,5 miliona kont bankowych jest obsługiwanych przez system Comarch? Ponad 2,5 miliona klientów korzysta z naszego oprogramowania dla bankowości korporacyjnej! A dzięki naszym systemom, co miesiąc obliczanych jest ponad 200 tys. składek ubezpieczeniowych.
Na co dzień pracujemy przy projektach rozwojowych dla klientów polskich jak i międzynarodowych. Chcesz poznać nasze topowe aplikacje? Sprawdź naszą ofertę i dołącz do zespołu wsparcia (Service Desk)! Czym zajmuje się Service Delivery Manager/Kierownik procesu? Nadzoruje obsługę procesów w ramach świadczonych usług IT, koordynuje pracę zespołu serwisowego, dba o dobrą komunikację z innymi zespołami oraz współpracuje z klientem w celu poprawy jakości świadczonych usług.
Jeśli jesteś komunikatywną osobą, masz zacięcie techniczne, a do tego możesz pochwalić się bardzo dobrą znajomością języka obcego - czekamy właśnie na Ciebie!
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu ekonomicznym lub informatycznym
- Doświadczenie w projektach/usługach związanych z infrastrukturą IT lub produkcją/utrzymaniem oprogramowania
- Znajomość:
- dobrych praktyk zarządzania projektami i usługami IT (ITIL)
- Windows, JIRA, Confluence
- Rozumienie pojęć związanych z IT, produkcją lub utrzymaniem oprogramowania
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację z międzynarodowym klientem
- Profesjonalne podejście do obowiązków
- Odpowiedzialność, rzetelność oraz terminowość
- Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
- Zdolności organizacji czasu pracy, nadawania priorytetów zadaniom, podejmowania decyzji
- Mile widziane ukończone szkolenia lub/i posiadane certyfikaty (PRINCE2, ITIL, PMI)
TWOJE ZADANIA
- Koordynacja zadań konsultantów asysty technicznej, inżynierów systemowych i programistów
- Odpowiedzialność za dedykowany proces w ramach świadczonych usług IT
- Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu
- Regularny kontakt z klientem
- Zaangażowanie w usprawnianie zarządzania zgłoszeniami
- Identyfikacja powtarzających się błędów i wdrażanie usprawnień
- Wsparcie w diagnozowaniu i rozwiązywaniu krytycznych zgłoszeń
- Analiza i raportowanie wskaźników
- Współpraca z kierownikami innych procesów IT
- Tworzenie bazy wiedzy oraz procedur postępowania
DLA CIEBIE
- Praca z największymi klientami z branży bankowej i ubezpieczeniowej
- Możliwość długoterminowej współpracy - nie zatrudniamy „pod jeden projekt”
- Stabilne zatrudnienie – za nami 30 lat pełnych sukcesu w realizacji i wdrażaniu autorskich projektów informatycznych
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, oparta na zaufaniu i wzajemnej pomocy
- Elastyczne godziny pracy, praca w modelu hybrydowym (60% z biura, 40% zdalnie)
- Indywidualny plan szkoleń