Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Service Delivery Manager (bankowość i ubezpieczenia)

Numer referencyjny: SDM/FS
Lokalizacje:
Kraków, Poznań, Tarnów
Doświadczenie:
Junior, Regular
Czy wiesz, że 9,5 miliona kont bankowych jest obsługiwanych przez system Comarch? Ponad 2,5 miliona klientów korzysta z naszego oprogramowania dla bankowości korporacyjnej! A dzięki naszym systemom, co miesiąc obliczanych jest ponad 200 tys. składek ubezpieczeniowych.
 
Na co dzień pracujemy przy projektach rozwojowych dla klientów polskich jak i międzynarodowych. Chcesz poznać nasze topowe aplikacje? Sprawdź naszą ofertę i dołącz do zespołu wsparcia (Service Desk)! Czym zajmuje się Service Delivery Manager/Kierownik procesu? Nadzoruje obsługę procesów w ramach świadczonych usług IT, koordynuje pracę zespołu serwisowego, dba o dobrą komunikację z innymi zespołami oraz współpracuje z klientem w celu poprawy jakości świadczonych usług.
 
Jeśli jesteś komunikatywną osobą, masz zacięcie techniczne, a do tego możesz pochwalić się bardzo dobrą znajomością języka obcego - czekamy właśnie na Ciebie!

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu ekonomicznym lub informatycznym
  • Doświadczenie w projektach/usługach związanych z infrastrukturą IT lub produkcją/utrzymaniem oprogramowania
  • Znajomość:
    • dobrych praktyk zarządzania projektami i usługami IT (ITIL)
    • Windows, JIRA, Confluence
  • Rozumienie pojęć związanych z IT, produkcją lub utrzymaniem oprogramowania
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację z międzynarodowym klientem
  • Profesjonalne podejście do obowiązków
  • Odpowiedzialność, rzetelność oraz terminowość
  • Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
  • Zdolności organizacji czasu pracy, nadawania priorytetów zadaniom, podejmowania decyzji
  • Mile widziane ukończone szkolenia lub/i posiadane certyfikaty (PRINCE2, ITIL, PMI)

TWOJE ZADANIA

  • Koordynacja zadań konsultantów asysty technicznej, inżynierów systemowych i programistów
  • Odpowiedzialność za dedykowany proces w ramach świadczonych usług IT
  • Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu
  • Regularny kontakt z klientem
  • Zaangażowanie w usprawnianie zarządzania zgłoszeniami
  • Identyfikacja powtarzających się błędów i wdrażanie usprawnień
  • Wsparcie w diagnozowaniu i rozwiązywaniu krytycznych zgłoszeń
  • Analiza i raportowanie wskaźników
  • Współpraca z kierownikami innych procesów IT
  • Tworzenie bazy wiedzy oraz procedur postępowania

DLA CIEBIE

  • Praca z największymi klientami z branży bankowej i ubezpieczeniowej
  • Możliwość długoterminowej współpracy - nie zatrudniamy „pod jeden projekt”
  • Stabilne zatrudnienie – za nami 30 lat pełnych sukcesu w realizacji i wdrażaniu autorskich projektów informatycznych
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, oparta na zaufaniu i wzajemnej pomocy
  • Elastyczne godziny pracy, praca w modelu hybrydowym (60% z biura, 40% zdalnie)
  • Indywidualny plan szkoleń

Zobacz podobne oferty

Etapy procesu rekrutacyjnego