Szukaj ofert

Upss… Coś nie tak z Twoją przeglądarką
Do poprawnego wyświetlania formularza zalecana jest przeglądarka Chrome lub Safari.

Ta oferta jest już nieaktualna.
Zobacz podobne oferty

Rzecznik prasowy MKS Cracovia SSA

Numer referencyjny: RP/Cr
Lokalizacje:
Kraków
Doświadczenie:
Regular

117-letnia tradycja Cracovii, najstarszego polskiego klubu sportowego, to historia nierozerwalnie związana z historią Polski. Tradycja ta wyraża się w biało-czerwonych barwach klubu, które niosą za sobą opowieść o patriotyzmie, szacunku dla historii oraz wartości klubowych. Patriotyzm i tradycja, wpisane w klub sportowy Cracovia, łączą się bezpośrednio z otwartością, tolerancją i szacunkiem dla innych kultur i narodowości.

Jeśli podzielasz nasze wartości i – jako Rzecznik Prasowy – chcesz reprezentować Pasy, zapraszamy do zapoznania się z ofertą.

PROFIL PRACOWNIKA

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku wymagającym doskonałego posługiwania się polszczyzną, pisania i redakcji informacji prasowych oraz współpracy z mediami
  • Znajomość dyscypliny piłki nożnej i hokeja
  • Dobra znajomość języka angielskiego potrzebna do komunikacji w klubie i z mediami
  • Wykształcenie wyższe dziennikarskie
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne oraz umiejętność pracy w zespole
  • Doświadczenie w pracy pod presją czasu, radzenia sobie w różnych sytuacjach, odporność na stres
  • Dyspozycyjność

TWOJE ZADANIA

  • Reprezentowanie Cracovii w relacjach z mediami krajowymi i lokalnymi
  • Współpraca z Zarządem w zakresie PR
  • Przygotowanie, redakcja i publikacja informacji prasowych, wywiadów, artykułów, pism, odpowiedzi na zapytania i innych treści
  • Utrzymywanie i budowanie stałych relacji z dziennikarzami
  • Koordynacja kontaktów klubu z przedstawicielami mediów, obsługa wniosków akredytacyjnych
  • Organizacja i prowadzenie konferencji prasowych, briefingów, wydarzeń okolicznościowych i spotkań

DLA CIEBIE

  • Nowe, niepowtarzalne wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje
  • Realny wpływ na kształtowanie strategii komunikacyjnej Klubu
  • Współpraca z doświadczonymi specjalistami
  • Wsparcie struktur administracyjnych, procesów i narzędzi Grupy Comarch

Najstarszy klub sportowy w Polsce